Брендинговое агентство FEDORIV выиграло Red Dot в номинации Communication Design 2015
Современная молодёжь нередко ленится не только бороться за свою мечту, но и мечтать в принципе! Глядя на окружающую действительность, они сдаются прежде, чем сделать хотя бы первый шаг на пути к победе. Им нужна не столько благотворительность, сколько мощный толчок, правильный импульс и порция хорошей мотивации, чтобы поверить в себя и начать действовать. Фонд Кличко, будучи всеукраинской благотворительной организацией, решил вложить в умы и сердца молодых украинцев одно простое сообщение: 
Борись за свою мечту!
 
В этой маленькой фразе — вся философия стремлений и достижений, воплощение того, что всемирно известные боксёры братья Кличко хотят донести до юных мечтателей. Мечта, к которой ты идёшь день за днём – пусть даже небольшими шагами — обязательно становится реальностью. Есть человек, есть его воля, и есть шаг: именно так выглядит знак Фонда Кличко, К-мэн. 
 
 
Как логотип Фонда, К-мэн является очевидным визуальным решением. Простой, понятный, непосредственный и действительно привлекающий внимание. Кто угодно может с лёгкостью воспроизвести этот знак на любой поверхности — нарисовать, написать, нацарапать, выложить из чего-либо, задуть аэрозолем на стене. К-мэн не признаёт четких правил и жестких ограничений – совсем, как молодые мечтатели! 
К-мэн вдохнул в Фонд новую жизнь и продолжает идти вперед. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...