Бренд HTC скоро изменит владельца

Планы Google связаны с желанием консолидировать ресурсы для одновременной разработки программного обеспечения, облачных технологий и смартфонов. Ожидается, что переговоры между двумя компаниями должны завершиться до конца года.

В конце августа Bloomberg сообщал, что руководство HTC начало переговоры о продаже части своего бизнеса или всей компании с несколькими компаниями, среди которых был и Google. СМИ сообщали, что это было связано с падением продаж смартфонов, в то время как для развития  VR-технологий нужны дополнительные вложения, которые компания не может обеспечить.

HTC основана в 1997 г. В 2008 г. производитель стал первым, кто представил смартфон на базе ОС Android.


Подробнее: https://adindex.ru/news/marketing/2017/09/8/165621.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».