З чотирма цифровими та двома статичними білбордами гострий соус Truff підкорює Філадельфійський район моди. За словами Мішель Гейб, директорки з маркетингу Truff, додавання фірмового соусу до найсвятішого делікатесу міста (сирного біфштекса) потрібно робити з максимальною повагою.
«Ми знаємо, як пристрасні люди можуть до цього ставитися, — сказав Гейб. — І хотіли переконатися, що кампанія дійсно підійде для міста, тому поговорили з місцевими жителями Філадельфії».
Топ лінія
Споживачі можуть відправитися на Truff.com/Philly, щоби проголосувати за своє улюблене місце для приготування сирного біфштекса, і Truff подарує 10 000 доларів США готівкою бізнесу, який набере найбільшу кількість голосів. Довгостроковий план бренду — розширення кампанії на інші міста, які відомі своїми регіональними продуктами харчування. Уболівальники мають проголосувати до 21 жовтня 2021 року.
Щоби викликати ажіотаж під час конкурсу, Truff відправив власників роздрібної торгівлі одягом P’s і Q’s на екскурсію з дегустацією смаколиків.
Між рядками Truff
Truff зазнав вражаючого зростання в розвитку культової фан-бази з моменту свого запуску у 2017 році. Бренд пробрався в музичні кліпи на такі пісні, як Belly та The Weeknd «Die For It» та «We We Going Crazy» від DJ Khaled.
Це також перший бренд соусу, який забезпечив партнерство з обмеженим тиражем Taco Bell. Крім того, у травні Truff запустив цифрове партнерство з Bagel Bites та відомим шеф-кухарем Ніком ДіДжованні. Конкурс #HowITruffContest на TikTok зібрав понад 15 мільйонів переглядів.
Трюфель — це найпопулярніший гострий соус на Amazon, але, за словами Гейб, власний сайт електронної комерції бренду збільшує продажі.
Найкращий бренд, народжений із соціальних медіа
Truff, який був визнаний у премії Challenger Brand Adweek як «найкращий бренд, народжений із соціальних медіа», має більше послідовників на великих платформах, ніж будь-який інший бренд приправ.
За словами співзасновника Ніка Айлуні, розпочинати розмову навколо філадельфійського чіз-біску здавалася природною для Truff, оскільки «була побудована навколо поп-культури та потужності їжі, яка зближує людей».
«Ми визнаємо, що Філадельфійський Cheesesteak займає своє місце в поп-культурі, і хочемо пролити світло на цю класичну американську страву та ресторани, які її створюють», — сказав він у своєму зверненні.
Читайте також:
KYIV MEDIA WEEK 2021 – підсумки у фактах і цифрах