• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Без смартфона и ягод не набрать

7 Серпня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
Без смартфона и ягод не набрать
Share on FacebookShare on Twitter

В Финляндии занялись разработкой приложения, которое должно помочь любителям ходить в лес по ягоды найти наиболее «урожайные» места. Как сообщила газета «Хельсингин саномат», карта лесов, над которой трудятся специалисты из финского Института природных ресурсов, впервые будет опробована в 2016 году.

По словам ученого Микко Курттила, в начале приложение будет охватывать ограниченную территорию — в отдельном муниципалитете или в местах, предназначенных для отдыха или находящихся в общественном владении. Он уточил, что публикации карт в масштабе всей страны пока не планируется — главным образом, из-за противоречивых мнений по этому поводу.

«Мы сейчас подводим итоги опроса, проведенного среди владельцев лесных угодий в регионах Кайнуу и Северной Карелии. Предварительно можно сказать, что указание на места сбора ягод для тех, кто там не живет, пользуется не очень большой поддержкой», — говорит Курттила. В Финляндии такой информацией обычно делятся только с семьей и друзьями.

Курттила полагает, что приложение может быть использовано для развития «ягодного» туризма внутри страны — его могут взять на вооружение туристические агентства. Он рассказал, что исследование, проведенное институтом несколько лет назад, свидетельствует, что такая практика была бы интересна молодым людям из крупных городов, ведь они не обладают той же информацией о местах сбора, что и жители сельских районов или старшее поколение.

Разрабатываемые институтом карты будут основаны на имеющихся у него данных и прогнозах и доступны в виде мобильного приложения. Такая же карта могла бы быть создана и для грибов, считает эксперт, однако их появление в том или ином месте ученым предсказать сложнее.

Теги: новини

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

PR MRTHN «У дзеркалі реальності»: нові стандарти чесності та довіри в комунікаціях

4 Листопада, 2025
Відповідальність

VARUS презентував фотопроєкт «Люди для людей» в центральній галереї ТЦ Lake Plaza

20 Жовтня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.