Бессмертный Шекспир

Плох тот актер, который не мечтает сыграть Гамлета.
Любой режиссер спит и видит постановку Шекспира.
У каждого клиента должен быть свой принц Датский.
Тот не копирайтер, кто не хочет переписать монолог «Быть или не быть».
Настоящий арт-директор должен хотя бы раз поучаствовать в выборе черепа.
Эккаунт только тогда эккаунт, когда монолог принца Датского из пьесы Шекспира «Гамлет» звучит в рекламе «Киевстар».

KYIVSTAR
Святослав Горбань – Head of Commerce and Strategic Development
Татьяна Светлова – Head of MarCom Department
Дмитрий Захаров – Brand Manager

Adventa LOWE

Алексей Демин – Associate Creative Director
Дмитрий Симонов – Creative Group Head
Денис Урусов – Senior Copywriter
Татьяна Чичкан – Copywriter
Анна Ковальчук – Art Director
Оля Доброцька – Account Director
Оксана Осадчук – Account Manager

Production: LIME LITE STUDIO
Татьяна Шевчук – Producer
Юлия Владимировна Фостер – Line Producer
Ben Jacks – Director & DoP
Мария Халпахчи – 1st AD

Post Production: Wizard
Music & Sound: Propeller
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...