Бессмертный Шекспир

Плох тот актер, который не мечтает сыграть Гамлета.
Любой режиссер спит и видит постановку Шекспира.
У каждого клиента должен быть свой принц Датский.
Тот не копирайтер, кто не хочет переписать монолог «Быть или не быть».
Настоящий арт-директор должен хотя бы раз поучаствовать в выборе черепа.
Эккаунт только тогда эккаунт, когда монолог принца Датского из пьесы Шекспира «Гамлет» звучит в рекламе «Киевстар».

KYIVSTAR
Святослав Горбань – Head of Commerce and Strategic Development
Татьяна Светлова – Head of MarCom Department
Дмитрий Захаров – Brand Manager

Adventa LOWE

Алексей Демин – Associate Creative Director
Дмитрий Симонов – Creative Group Head
Денис Урусов – Senior Copywriter
Татьяна Чичкан – Copywriter
Анна Ковальчук – Art Director
Оля Доброцька – Account Director
Оксана Осадчук – Account Manager

Production: LIME LITE STUDIO
Татьяна Шевчук – Producer
Юлия Владимировна Фостер – Line Producer
Ben Jacks – Director & DoP
Мария Халпахчи – 1st AD

Post Production: Wizard
Music & Sound: Propeller
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як створювалися номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Дві нові соціальні кампанії, які імітують ігровий інтерфейс

Меню, аватари та повідомлення, які імітують ігровий інтерфейс у відеорекламі, жодним чином не применшують вагомість двох цих історій.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.