Почему птицы летают? Как сориентироваться в чужой стране, не зная её языка? Как предугадать погоду? Как не заблудиться в походе? И как, в конце концов, выслать друзьям своё selfie с котиком?

На все эти вопросы есть ответ в новом ролике “МТС-Украина” и агентства Tabasco.

Клиент “МТС-Украина”
Олег Решетин – директор по маркетингу
Денис Лопатко – начальник департамента маркетинговых коммуникаций
Виктория Бояновская – начальник отдела коммуникаций
Алексей Харченко – старший эксперт по маркетинговым коммуникациям

Агентство TABASCO

Продакшн Lime Lite Studio
Ivo Mosterman – director
Andrew Boulter – DOP
Анна Бурячкова – 1st AD
Наталья Романюк – исполнительный продюсер
Юлия Фостер – линейный продюсер
Алексей Величко – художник-постановщик
Павел Баклагин – стилист

Пост и звук KPP

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

З гумором про сумне: абетка коронавірусу та приладдя, щоб не торкатися обличчя руками

«Абетка коронавірусу» була створена креаторами-фрілансерами, щоб допомогти людям зайняти себе чимось і підбадьорити їх у цей нелегкий час.

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

Британському режисеру вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи на дійсно химерний кліп.

Медична платформа Tribute розповідає про головний недолік електронних лікарів

Уявіть собі світ електронних лікарів, де машини – досконалі але без найменшого проблиску людяності – повністю взяли на себе діагностику та лікування.

Вигадані види спорту: Buffalo Wild Wings зібрала ролик із користувацького контенту

Мережа спорт-барів Buffalo Wild Wings знайшла цікаву і актуальну тенденцію: вигадані види спорту, якими можна займатися вдома.

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію для Lwiwske Slodowe Specjalne

«Львівське» та McCann Kyiv створили комунікаційну кампанію, присвячену запуску новинки — ретросорту Lwiwske Slodowe Specjalne. За шедеври живопису поціновувачі мистецтва ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.