Бензин взамен признания в любви

Однодневная акция является продолжением программы «Добро пожаловать в Shell», главная цель которой ‒ создать атмосферу истинного гостеприимства и заботы о клиентах на АЗС.

В рамках акции на День св. Валентина на всех АЗС Shell в Украине клиенты получат жевательную резинку для влюбленных Love is. Кроме того, на киевских АЗС Shell будет происходить своеобразная лотерея: покупая любые товары кроме сигарет, алкоголя и топлива, клиенты получат шанс получить скидку в 99% от стоимости товара; счастливчиков кассовый аппарат выберет наугад. Скидка будет предоставляться при условии, что клиент отправит SMS «Я тебя люблю» кому-то из своих близких и покажет это сообщение работнику АЗС.

Акция на День св. Валентина продолжит ряд реализованных ранее тематических дней на АЗС. Так, на «детские выходные» все дети, которые посетили АЗС Shell, получали воздушные шарики; в «дни женщин» женщинам дарили цветы; в «мужские дни» ‒ сертификаты на посещение мужского салона.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.