BBDO засветило логотип

Бизнес-среда, уже ждет затаив дыхание, когда же топ-менеджеры и собственники из разных сфер бизнеса озвучат главные тренды и раскроют свои управленческие секреты на Business Wisdom Summit 2014.

Тем временем, команда BBDO Ukraine потрудилась над айдентикой события и пролила свет на логотип саммита. «Такое динамичное мероприятие, которое само по себе является лучом света среди всяческих конференций и семинаров, просто напрашивается на такой же динамичный фирменный стиль» — подметил Мартинас Биршкис — директор дизайн-студии BBDO. «Смарт саммиту — смарт логотип» — добавил он.

«B2B-креатив — задача не из простых,…» — комментирует Ирина Рубис из CEO Ekonomika Communication Hub — «…но не в случае рестайлинга Business Wisdom Summit. Кроме новой и очень smart „подсветки“ агентство предложило нам изменить и слоган саммита: с „Учись на чужих ошибках“ на „Освiта як досвiд“. И мы двумя руками проголосовали „за“. Потому что, во-первых, среди тех, кто будет на мероприятии, нет чужих. Да и среди самих украинцев чужих друг другу людей осталось совсем немного. А, во-вторых, образование — это то, чему стоит уделять особое внимание в наши турбулентные времена».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...