«Бархатный МотоSeaZone» уже в седьмой раз собрал своих друзей

Официальным партнером события стала ТМ «Чернігівське» с социальной кампанией информирования водителей о недопустимости употребления алкоголя за рулем «ВИПИВ? ЗА КЕРМО НЕ СІДАЙ! Споживай відповідально».

Гостями нынешнего МотоSeaZone 2014 стали более 1500 владельцев байков из Украины, Белоруссии и Молдовы.

«Бархатный МотоSeaZone» считается младшим братом фестиваля «Тарасова Гора», который ежегодно начинает сезон мотослетов». Любопытно, что место проведения фестиваля ежегодно меняется, и потому он имеет неофициальный статус «кочующего».

В рамках мероприятия проходили чемпионаты по футболу, бильярду, теннису, рыбалке, а в течение дня все желающие могли совершить водную прогулку на лодках и катамаранах.
 
Завершали насыщенные дни выступления украинских музыкальных групп «Гуцул Калипсо», «Тарута», «ВПЕРШЕ ЧУЮ», «ТНМК», «Поганий dj Fozzey», которые придавали фестивалю чрезвычайной патриотичности, а ведущий Геннадий Попенко не только призывал публику к активному отдыху и драйву, но и подчеркивал: «ВИПИВ? ЗА КЕРМО НЕ СІДАЙ! Споживай відповідально».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.