Баночка с сюрпризом или пей-не зальешься

Соломинка «волшебным образом» появляется при открытии баночки Strawster, спроектированной компанией Ball Packaging Europe. Благодаря этой уникальной технологии стильная 250-миллилитровая узкая баночка становится настоящим дизайнерским объектом. Потребители, предпочитающие наслаждаться напитками на ходу, по-настоящему оценят конструкцию банки Strawster. А бренды найдут новый способ взаимодействия со своими потребителями.

 

 

Там, где баночка является холстом для кратива и идентификации бренда, соломинка становится носителем сообщения. Слова или небольшие логотипы могут наносится лазером прямо на внешнюю поверхность соломинки.

 

 

Польский пивовар Sulimar стал первым, кто использовал технологию Strawster для розлива своего ароматизированного пива Cornelius Grejpfrutowy. Тестовый запуск напитка весной 2015 года оказался очень успешным. Партия из 150 000 банок была быстро распродана в ключевых регионах Польши.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...