Баночка с сюрпризом или пей-не зальешься

Соломинка «волшебным образом» появляется при открытии баночки Strawster, спроектированной компанией Ball Packaging Europe. Благодаря этой уникальной технологии стильная 250-миллилитровая узкая баночка становится настоящим дизайнерским объектом. Потребители, предпочитающие наслаждаться напитками на ходу, по-настоящему оценят конструкцию банки Strawster. А бренды найдут новый способ взаимодействия со своими потребителями.

 

 

Там, где баночка является холстом для кратива и идентификации бренда, соломинка становится носителем сообщения. Слова или небольшие логотипы могут наносится лазером прямо на внешнюю поверхность соломинки.

 

 

Польский пивовар Sulimar стал первым, кто использовал технологию Strawster для розлива своего ароматизированного пива Cornelius Grejpfrutowy. Тестовый запуск напитка весной 2015 года оказался очень успешным. Партия из 150 000 банок была быстро распродана в ключевых регионах Польши.

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.