Азия предпочитает свои браузеры

Увеличение доли рынка стало следствием роста популярности браузера в ряде стран Азии. Так, в Индии UC Browser на начало октября 2015 года занимал 54,42 процента рынка, а в Индонезии – 49,05 процента. Браузер также находится на первом месте в Пакистане, где его доля в октябре увеличилась до 33,76 процента.

UC Browser был разработан входящей в Alibaba Group компанией UCWeb. Первая версия для устройств на платформе Java появилась на свет в 2004 году, а шестью годами позже была представлена версия для iOS и Android. Программа использует сжатие страниц с помощью прокси-серверов и специальные настройки для оптимизации скорости, а также способна приспосабливаться к условиям различных сетей и поддерживать мультизагрузку файлов.

Первое место среди мобильных браузеров занимает Chrome, его доля рынка на конец октября составляет 35,85 процента, что на 1,47 процента больше, чем месяцем ранее. UC Browser находится на втором месте с долей 17,42 процента (плюс 0,6 процента по сравнению с прошлым месяцем). У Safari доля в октябре составила 16,38 процента, что на полпроцента меньше, чем месяцем ранее. Еще один популярный мобильный браузер Opera продолжает терять пользователей. Его рыночная доля снизилась с сентябрьских 13,32 процента до 12,54 процента.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.