Азия предпочитает свои браузеры

Увеличение доли рынка стало следствием роста популярности браузера в ряде стран Азии. Так, в Индии UC Browser на начало октября 2015 года занимал 54,42 процента рынка, а в Индонезии – 49,05 процента. Браузер также находится на первом месте в Пакистане, где его доля в октябре увеличилась до 33,76 процента.

UC Browser был разработан входящей в Alibaba Group компанией UCWeb. Первая версия для устройств на платформе Java появилась на свет в 2004 году, а шестью годами позже была представлена версия для iOS и Android. Программа использует сжатие страниц с помощью прокси-серверов и специальные настройки для оптимизации скорости, а также способна приспосабливаться к условиям различных сетей и поддерживать мультизагрузку файлов.

Первое место среди мобильных браузеров занимает Chrome, его доля рынка на конец октября составляет 35,85 процента, что на 1,47 процента больше, чем месяцем ранее. UC Browser находится на втором месте с долей 17,42 процента (плюс 0,6 процента по сравнению с прошлым месяцем). У Safari доля в октябре составила 16,38 процента, что на полпроцента меньше, чем месяцем ранее. Еще один популярный мобильный браузер Opera продолжает терять пользователей. Его рыночная доля снизилась с сентябрьских 13,32 процента до 12,54 процента.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...