Автор бестселеру «Стратегія блакитного океану», один із найкращих світових мислителів та гуру менеджменту, професор Чан Кім прочитає 16 листопада у Києві єдину лекцію. Його виступ відбудеться у межах організованого енергетичною компанією ДТЕК стратегічного діалогу, під час якого йтиметься про те, як концепція ціннiсних інновацій може вивести Україну на новий рівень трансформації.

Під час своєї лекції «Blue Ocean Shift: Beyond Competing» (Перехід до блакитного океану: поза конкуренцією), професор розповість про те, чому заснована на конкуренції традиційна стратегія розвитку держави та бізнесу не здатна забезпечити високі темпи зростання і чому зосередитись на конкуруванні — означає втратити величезні можливості для розвитку. Окрім того, Чан Кім дасть практичні поради як приватному та державному сектору перейти від «червоного океану» з жорсткою конкуренцією до «блакитного океану» з необмеженим потенціалом для розвитку.

У межах стратегічного діалогу відбудеться панельна дискусія за участі керівництва уряду щодо важливості лідерства, а також обговорення необхідності ціннісних інновацій власниками та СЕО провідних вітчизняних компаній. Модерувати дискусію буде Павло Шеремета — радник Academy DTEK, провідний український економіст, міністр економічного розвитку та торгівлі України (2014), Президент і старший консультант Інститут Стратегії Блакитного Океану Малайзії (2008-2011).

Посилання на подію: www.facebook.com/events/933949433789793/

Довідка:

Кім Чан — автор книги «Стратегія блакитного океану», професор стратегії та міжнародного менеджменту бізнес-школи INSEAD (Франція). Є консультантом Європейського Союзу й низки інших країн та членом Всесвітнього економічного форуму в Давосі. Співдиректор Інституту стратегії блакитного океану INSEAD. Входить у п’ятірку світових гуру менеджменту за версією «Thinkers50» та в п’ятірку найкращих світових професорів бізнес шкіл за версією MBA Rankings.

«Cтpaтeгiя блaкитнoгo oкeaну» — oднa з нaйвiдoмiшиx світових книг зi cтpaтeгiчнoгo плaнувaння. Після видання у 2005 році вона протягом десятиліття нe пoлишaлa Тoп-10 бiзнec-видaнь нa Amazon, cтaлa бecтceлepoм нa п’яти кoнтинeнтax, пepeклaдeнa бiльше нiж 40 мoвaми тa poзiйшлacя нaклaдoм у 4 мiльйoни пpимipникiв. Financial Times назвав її «однією з найпродаваніших бізнес-книжок століття», а The Economist назвав її «найуспішнішою книгою про бізнес-планування». «Стратегія блакитного океану» пропонує вийти з парадигми жорсткої конкуренції і сконцентрувати свої зусилля на так званих «блакитних океанах», де немає конкурентів, але є величезний потенціал для розвитку. Ця iдeя дoвeла cвoю eфeктивнicть нe лишe в бiзнeci, aлe й у дiяльнocтi нeкoмepцiйниx opгaнiзaцiй, дepжaвнoму ceктopi, викoнaвчiй влaдi тa нaвiть у миcтeцтвi.

У 2017 році Кім Чан видав книгу «Перехід до блакитного океану: поза конкуренцією». Ця книга також стала бестселером за версією The New York Times та Wall Street Journal. У ній розглядається практичний аспект переходу до стратегії «блакитного океану».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Юлія Боргуленко, Senior Creator Havas Digital Kyiv

«Спеціальність, якої офіційно не існує»: Юлія Боргуленко про професію креатора

Senior Creator Havas Digital Kyiv Юлія Боргуленко розказала про закулісся, переваги та недоліки професії креатора. А також поділилась порадами для ...

Українці на карантині вдвічі більше вчать англійську онлайн та прагнуть «живого контенту»

За даними онлайн-школи англійської мови EnglishDom, з початком карантину попит на вивчення англійської мови зріс удвічі. Серед іншого посилився запит ...

Кураж онлайн кавер

Кураж онлайн продовжується: розклад активностей на тиждень

Кураж — улюблена київська барахолка — із приходом карантину вийшов в онлайн, щоб не розлучатися зі своїми гостями. Онлайн-заходи вдало ...

5 фільмів для розвитку креативного мислення

5 фільмів для розвитку креативного мислення

Креативність уже давно стала новою валютою у світі маркетингу та бізнесу. Сьогодні серед величезного інформаційного потоку помітний і успішний лише ...

Nebo на культурній орбіті

Nebo на культурній орбіті: курс на щось хороше

Привіт, земляни! Команда агенції Nebo ideas agency повернулася на місце зльоту, аби знову розповісти вам про культурні тренди світу. За ...

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Коммунікаційна агенція prcom підібрала 9 книг, які стануть у нагоді всім маркетологам, піарникам і коммунікаційникам, та допоможуть провести карантин із ...