Aukro.ua попросила изменить пароли 54 тыс. своих пользователей

Служба безопасности Aukro.ua получила информацию об утечке паролей к электронным почтовым ящикам пользователей yandex.ru и mail ru. Поэтому специалисты обратились к 49 тыс. пользователей, учетные записи которых оказались в зоне риска (используют yandex.ru) и примерно 5 тыс. пользователей, пользующихся mail.ru, с предложением сменить пароли на Aukro.ua.

 «Мы ввели для них ограничение на использование старого пароля: при авторизации на торговой площадке появляется специальная форма, рекомендующая сменить пароль, который определен как небезопасный. Напоминаем: мы настоятельно не рекомендуем использовать одинаковые пароли на email и к учетной записи на Aukro.ua», – рассказали в службе безопасности.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».