ASICS становится ярче

Знаменитый бренд представил новое позиционирование бренда, новый визуальный язык, розничный концепт и интегрированную систему активации бренда. Это самая значимая маркетинговая инициатива ASICS на данный момент. Обновление запускается в Лондоне с целью охватить весь мир, по одному городу поочерёдно.

Новая система идентификации бренда, разработанная совместно с Bruce Mau Design, является самым заметным обновлением ASICS. В новой айдентике сохранился логотип ASICS, однако стали использоваться более яркие цвета. Задающим тон элементом стал особая семья шрифтов, разработанная вместе с агентством Kontrapunkt.

 

По словам агентства, «новая айдентика и система бренда вдохновлены радостью и позитивом, которые спорт несёт во все аспекты нашей жизни, а также особым духом спортсменов, которые заряжаются энергией ASICS».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...