Apple продала больше 46 млн iPhone в четвёртом квартале

Чистая прибыль Apple по итогам квартала составила $10,71 млрд, или $2,07 на акцию. Это на 24% больше по сравнению с показателем за аналогичный период в 2016 году. По итогам 2017 финансового года показатель чистой прибыли составил $48,35 млрд против $45,69 млрд годом ранее.

 
 

Аналитики Reuters ожидали, что квартальная выручка Apple составит $50,7 млрд, а чистая прибыль — $1,87 на акцию.

За четвёртый квартал Apple продала 46,7 млн iPhone на $28,85 млрд, что составляет почти 55% от общей выручки. Аналитики FactSet ожидали, что компания продаст 46,4 млн смартфонов. По сравнению с четвёртым кварталом 2016 финансового года продажи iPhone выросли на 3% в количественном и на 2% в денежном выражении. Другие устройства —iPad и iMac — также показали рост продаж.

Наибольший рост продемонстрировали продажи сервисов (магазин приложений App Store, платёжная система Apple Pay и прочие сервисы) и других продуктов (Apple TV, Apple Watch, Beats, iPod и аксессуары). Эти сегменты выросли на 34% и 36% соответственно. Сервисы принесли компании $8,5 млрд, другие продукты — $3,2 млрд.

После закрытия торгов на бирже NASDAQ акции Apple выросли более чем на 2% и превысили отметку $171 за штуку. По итогам торгов 2 ноября капитализация компании составила $868,33 млрд.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...