Apple планирует глобально снизить цены на айфоны

После публикации последнего квартального отчета генеральный директор Apple Тим Кук заявил, что компания планирует пересмотреть цены на iPhone. Таким нехитрым образом он надеется повысить показатель продаж. Или, как минимум, притормозить его падение.

В интервью агентству Reuters Тим Кук признал, что текущие высокие цены, определенно, стали одним из определяющих факторов низких продаж iPhone на некоторых рынках. До сих пор ценовая политика компании была основана на долларе США. И по мере того, как дорожал доллар, дорожали и айфоны.

В будущем Apple планирует уделять больше внимания местным рынкам и экономическому состоянию конкретных стран. Цены смартфонов будут подстраиваться под конкретную ситуацию. В качестве примера Тим Кук приводит Турцию. За последнее время лира, национальная валюта этой страны, упала в цене на треть.  Соответственно, продажи смартфонов Apple уменьшились почти на $700 млн по сравнению с предыдущим годом.

По словам Тима Кука, сейчас в странах с развивающейся экономикой наблюдается большой разрыв между ценой на iPhone и средним доходом потребителя. Этот разрыв компания планирует сократить, снизив цены.

Как обычно, Apple не рассказала, сколько смартфонов было продано в четвертом квартале 2018. Эксперты Strategy Analytics называют цифру в 66 млн единиц. Для сравнения, в четвертом квартале 2017 было продано 77,3 млн смартфонов.

Источник

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...