Анонс рейтинга маркетинговых агентств Украины согласно доходам –  2014
8-й год подряд МАМИ привносит ясность в отрасль маркетинговых сервисов и рейтингует агентства. Результаты будут опубликованы в августе 2015 г. и послужат для клиентов и рынка ориентиром в поиске надежных агентств-партнеров и понимания рынка агентств маркетинговых агентств в целом.
 
В этом году в методику рейтинга внесено важное изменение: отныне участие в рейтинге  смогут принять только члены Ассоциации МАМИ. В силу нестабильной ситуации в экономике страны, членство в Ассоциации служит важным индикатором финансовой состоятельности и стабильности агентства.
 
МАМИ напоминает, что изменилась классификация сервисов с четкими определениями услуг, которые должны учитываться в объемах для рейтинга. А с прошлого года в рамках исследований проводятся встречные опросы ключевых заказчиков услуг маркетинговых сервисов о партнерах, объемах и динамике затрат.
 
Партнер рейтинга: Исследовательское агентство InMind www.inmind.com.ua
Сбор данных для рейтинга проводится до 27 июля 2015 года.
Публикация итогов запланирована на август 2015 года.
 
С деталями формирования Рейтинга агентств маркетинговых сервисов Украины согласно доходам и участия в нем просим ознакомиться в методике.
Ждем ваши заявки до 27.07.2015. Желаем успехов и роста!
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...