Android против iOS: начинает и выигрывает?

Сегодня мы публикуем еще один перевод по мотивам публикаций в западной прессе, где на коротких примерах поясняется, почему ваш следующий телефон должен быть на базе Android, но не в коем случае не на iOS. Как и в предыдущий раз, мы приветствуем комментарии к тексту, в которых владельцы смартфонов могут подтвердить или опровергнуть эти наблюдения.

1. Смартфоны на базе Android лучше синхронизируются и работают с сервисами Google — Gmail, Карты, Календарь и другими. Кроме того, в Android телефонах больше возможностей и вариаций для их применения.

2. В отличие от iPhone, в большинстве Android телефонов можно легко заменить батарею — это очень хорошо, потому что со временем ее емкость снижается

3. Android разрешает устанавливать «лаунчеры», с помощью которых можно менять внешний вид и принцип работы главного экрана

4. Android телефоны заряжаются с помощью стандартного USB-кабеля, который встречается намного чаще, чем специфическое зарядное устройство для iPhone

5. Смартфоны на базе Android более разнообразны в плане «железа». В продаже можно найти практически все — от аппаратов с 6-дюймовым дисплеем до смартфонов с изогнутым экраном

6. В iPhone нельзя установить карту памяти — если память устройства закончится, то придется выбирать, что же удалить

7. Топовые Android-смартфоны, например, такие как OnePlus One можно купить вдвое дешевле, чем iPhone

 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...