Amazon купила доменную зону .buy за 4,5 млн долларов

 Аукцион по продаже проводила интернет-организация ICANN, координирующая доменное пространство в сети. Согласно сообщению ICANN, Amazon соперничала с тремя другими претендентами: Google, Famous Four Media и ранее неизвестным стартапом Donuts.

На данный момент планы Amazon в отношении новой доменной зоны не ясны. Отметим, что сейчас ICANN также выставила на торги доменные зоны .tech и .vip. На первую уже претендует компания Dot Tech, которая внесла залог в размере 6,76 млн долларов. Пять компаний претендуют на .vip, причем компания Minds+Machines уже внесла залог в размере 3 млн долларов. Акрам Аталла, президент глобального доменного подразделения ICANN, говорит, что организация намеренно не объединяла данные аукционы, причем она оставляет за собой право отказать в делегировании зоны, если сочтет ее использование будущим владельцем неприемлемым.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».