Агентство Mainstream выиграло тендер на PR-обслуживание WILLIAM GRANT & SONS LTD

Также, помимо Украины, компания «Мейнстрим» со своими партнерами будет представлять эти бренды на рынках Азербайджана, Белоруссии и Грузии.

      «Мы надеемся, что это будет долгосрочное партнерство. Мы предложили несколько творческих идей, чтобы инновационно и очень эмоционально представить бренд и его продукцию. Даже на ранних стадиях нашего партнерства было ясно, что руководство компании открыто для новых и свежих идей, которые сделают продукцию William Grant & Sons Ltd наиболее обсуждаемым алкоголем в странах присутствия», – рассказала управляющий директор Mainstream Communication & Consulting Светлана Сверчкова.

     «Нас поразило понимание компанией «Мейнстрим» наших целевых аудиторий, их креативность и общий профессионализм. Наши бренды хорошо представлены на рынках СНГ, и я уверен, что партнерство с компанией «Мейнстрим» даст прекрасные результаты», – отметил директор по маркетингу компании «William Grant & Sons» в странах СНГ Мартин Найт-Джонс (Martin Knight-Jones).

    * William Grant & Sons Ltd – независимое шотландское семейное предприятие по производству шотландского виски и других категорий крепких напитков. Компания была основана в 1887 г. Уильямом Грантом, и в настоящее время управляется потомками основателя. Она является крупнейшей в небольшом сегменте производителей шотландского виски из тех, которые продолжают традиции семейного бизнеса.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...