Adobe покупает систему для управления интернет-магазинами Magento

Adobe договорилась о приобретении компании-лидера среди международных решений для e-commerce Magento Commerce за $1,68 млрд, сообщается в заявлении компании. По сообщению Bloomberg, это третья по величине сделка разработчика Photoshop. Ожидается, что она будет закрыта в третьем квартале 2018 г.

Компания Adobe рассчитывает, что новое приобретение поможет в развитии облачных сервисов Experience Cloud, среди которых есть услуги аналитики, рекламы и маркетинга. По сообщению компании, эта часть бизнеса растет медленней и приносит меньше дохода, чем ее софт вроде Photoshop. Среди компаний, использующих программное обеспечение Magento, — Canon, Rosetta Stone, Coca-Cola и Nestle.

По мнению генерального директора Magento Марка Лавеля, новая сделка ускорит коммерческое развитие компании.

Первый выход Magento состоялся в 2008 г., затем в 2011 г. компанию купил интернет-магазин eBay, а в 2015 г. — продал частной компании Permira.
Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.