adidas совершает революцию в футболе

В новом видео adidas звездные футболисты Лионель Месси, Томас Мюллер, Луис Суарес и Оскар объявляют о революции в спортивной экипировке. Компания завершает выпуск существующих линеек бутс и шагает в будущее.

 

Больше никаких Predator, f50, 11Pro и Nitrocharge.

Сотрудничая с такими тренерами, как Хосеп Гвардиола и Жозе Моуринью, компания adidas пришла к новому видению современного футбола, в рамках которого традиционное деление на типы игроков и позиции больше не актуально. В современном футболе есть только два вида игроков: X и Ace.

 

Говоря о главных, по-настоящему революционных продуктах adidas, Хосеп Гвардиола отметил: «Хаос или контроль – сегодня важно и то, и другое, ведь это неотъемлемая часть игры. Всегда нужны профессионалы, которые способны анализировать, понимая, как добиться желаемого. И нужны те, кто умеет импровизировать, кто отдается своему таланту на все 100%. Работая с командой, ты объединяешь их, благодаря чему имеешь большое преимущество перед соперником».

 Революция начнётся 25 мая, когда adidas представит главные футбольные новинки.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...