adidas совершает революцию в футболе

В новом видео adidas звездные футболисты Лионель Месси, Томас Мюллер, Луис Суарес и Оскар объявляют о революции в спортивной экипировке. Компания завершает выпуск существующих линеек бутс и шагает в будущее.

 

Больше никаких Predator, f50, 11Pro и Nitrocharge.

Сотрудничая с такими тренерами, как Хосеп Гвардиола и Жозе Моуринью, компания adidas пришла к новому видению современного футбола, в рамках которого традиционное деление на типы игроков и позиции больше не актуально. В современном футболе есть только два вида игроков: X и Ace.

 

Говоря о главных, по-настоящему революционных продуктах adidas, Хосеп Гвардиола отметил: «Хаос или контроль – сегодня важно и то, и другое, ведь это неотъемлемая часть игры. Всегда нужны профессионалы, которые способны анализировать, понимая, как добиться желаемого. И нужны те, кто умеет импровизировать, кто отдается своему таланту на все 100%. Работая с командой, ты объединяешь их, благодаря чему имеешь большое преимущество перед соперником».

 Революция начнётся 25 мая, когда adidas представит главные футбольные новинки.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.

Колір борщу – хіт сезону. Принаймні так запевняє туристична служба Литви

Саме на характерний «холодний рожевий» колір борщу ця прибалтійська країна зробила ставку, щоб привабити до себе якомога більше туристів.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».