Новый мяч группового этапа вдохновлён идеей футбольного соперничестваAdidas представил официальный мяч Adidas Finale 14, созданный специально для Лиги чемпионов UEFA 2014/15. Дизайн мяча символизирует дух соперничества – взрывы красного и золотого на чёрном фоне отражают стремление команд, находящихся на поле, к победе.

Текстура покрытия Adidas Finale позволяет добиться оптимального сцепления в момент удара. Традиционные панели в форме звёзд, вдохновлённые логотипом Лиги чемпионов UEFA, закреплены термическим путём – бесшовная технология обеспечивает правильность траектории полёта. Мяч Adidass Finale 14 будет использован во всех матчах группового этапа Лиги чемпионов UEFA с 16 сентября до 10 декабря 2014 года.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

Аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Штучний інтелект вперше створив новий антибіотик

Вчені з Массачусетського технологічного інституту за допомогою штучного інтелекту відкрили нове потужне лікувальне з’єднання.Алгоритм вивчив величезний цифровий архів, що містить більше 100 млн ...

У квітні в Києві проведуть другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст»

22-24 квітня 2020 року в столичному КВЦ «Парковий» відбудеться другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст». Головна тема події звучить як ...