Adidas начинает печатать кроссовки

Для производства Futurecraft 4D компания привлекла стартап из Кремниевой долины Carbon, который финансируется венчурной фирмой Sequoia Capital, а также фондами, созданными General Electric и Google.

 Carbon развивает технологию 3D-печати объектов из непрерывного потока светочувствительных полимеров. По словам создателей проекта, такой способ намного быстрее традиционной технологии печати слоями и обходится значительно дешевле.

Сейчас производство обуви при помощи 3D-принтера занимает больше времени, чем литьё пластмассовых форм для подошвы, при помощи которых производятся сотни миллионов пар обуви в год, указывает Adidas. Технология Carbon позволит сократить время печати с полутора часов до 20 минут, уверены в компании.

Adidas планирует выпустить пять тысяч пар Futurecraft 4D в 2017 году и 100 тысяч в 2018 году. Компания не называет цену модели, но обещает снизить стоимость по мере развития технологии.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Перший віртуальний велосипедний тур містами України

Український інститут разом із креативною компанією MOON Studio зняли віртуальний велосипедний тур вулицями Львова, Києва та Харкова. Відео в форматі ...

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

До дня Києва на арт-об’єкті «Маяк Інновацій», створеному на базі 60-метрової заводської труби, UNIT.City разом із Idealsecrets, Rentmedia та Magic ...

На що схожі шрифти, які символізують людство?

Ідея Typelab Space Collection полягала в тому, щоб створити колекцію шрифтів, які змогли б стати візуальним втіленням всієї культури людства.

«Укрзалізниця» запустила спеціальний ASMR-потяг

«Укрзалізниця» запустила спеціальний ASMR-потяг

На час карантину для всіх, хто сумує за подорожами, кому вдома погано спиться та важко сконцентруватись на роботі, «Укрзалізниця» запустила ...

Веб-додаток Voice Doodler автоматично доповнює усну оповідь ілюстраціями

Агенція Ogilvy та бренд дитячого харчування Illuma запустили веб-додаток «Voice Doodler», який автоматично ілюструє розказані вголос історії.

Японська компанія встановила картонний автомат для продажу напоїв

В Японії на кожні 23 особи припадає один автомат із продажу всякої всячини. Але картонний автомат для продажу напоїв компанія Hacomo встановила першою.