Adidas идет в IT-сегмент

Как отмечает Mashable, фитнес-приложения составляют наиболее быстрорастущий сегмент мобильного рынка — согласно прогнозам, объём рынка фитнес-приложений может составить $26 млрд к 2017 году.

Глава Adidas Герберт Хайнер отметил, что приобретение Runtastic поможет компании предоставлять покупателям «спортивный опыт мирового уровня» — поскольку пользователи всё чаще обращают внимание на устройства и приложения, которые помогают им следить за здоровьем, компании-производители одежды и инвентаря стали присматриваться к популярным мобильным разработкам. Nike развивает собственный сервис Nike+, а компания Under Armour в феврале этого года приобрела разработчика приложения MyFitnessPal за $475 млн.

Компания Runtastic была создана в Австрии в 2009 году. На текущий момент её приложения, которых насчитывается около 20, используют около 70 миллионов человек. Также Runtastic выпускает носимые фитнес-трекеры. Компания-разработчик останется цельным отделом внутри Adidas Group. Как заявил основатель Runtastic, пользователи не должны заметить изменений после перехода компании в чужие руки. Крупнейшим акционером Runtastic был медиахолдинг Axel Springer, владевший 50,1% её акций.
Подробнее:http://adindex.ru/news/marketing/2015/08/6/126588.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...