• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

92% молодих підприємців України вважає, що зараз найкращий час для початку власної справи

31 Травня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
92% молодих підприємців України вважає, що зараз найкращий час для початку власної справи
Share on FacebookShare on Twitter

Переважній більшості молодих підприємців України вдалось зберегти свій бізнес у період глобальних викликів 2020 року. Таких – 66%. Це на 10% більше, ніж в середньому по світу. Про це свідчать результати дослідження, проведеного в квітні 2021 року британським маркетинговим агентством OnePoll на замовлення компанії Herbalife Nutrition. Експерти опитали понад 25 000 респондентів віком від 18-ти до 40-ка років з 35-ти країн. В Україні в опитуванні взяла участь понад 1 тис. осіб.

92% молодих підприємців України вважає, що зараз найкращий час для початку власної справи

У цілому опитування українців показує позитивні настрої щодо ведення власного бізнесу — як серед підприємців, так і серед тих, хто ще не відкрив власну справу. Наприклад, фактично 92% опитаних так чи інакше погоджується з думкою, що зараз найкращий час, щоб почати власний бізнес.

Якщо говорити про сферу діяльності, де українці хотіли б відкрити бізнес, то лідером є торгівля (30% опитаних). Друге місце розділяють сфера харчування та професійні послуги — по 14%. При цьому відкрити бізнес в галузі технологій хотіли би 13% респондентів, що менше світового показника (24%).

Водночас, респонденти мають певні побоювання: найбільш часто серед факторів, які змушують утриматись від відкриття власної справи, згадують відсутність початкових інвестицій (майже 40% респондентів). Ще одним із бар’єрів 37% українців вважають ризики та обмеження, пов’язані з пандемією. Також 28% побоюються недостатньої фінансової підтримки та відсутності знань про ринок. 

«Сфера прямих продажів є хорошою комунікаційною платформою для розвитку власного бізнесу. Адже побудувати свою справу з нуля тут легше, ніж в будь-якій іншій галузі. В тому числі, завдяки фінансовому питанню – вхідний бар’єр не потребує наявності значного стартового капіталу. Тому цілком очевидно, що побудова бізнесу в сфері прямих продажів вже кілька десятиліть слугує фундаментальною школою підприємництва в Україні», — вважає директорка Herbalife Nutrition Україна Тетяна Серебряник.

Цікавими є також відповіді учасників дослідження на питання їхньої мотивації до відкриття власно справи. В Україні помітно вагомішими за середньосвітові результати є мотиви «працювати на себе» (55% проти 44%), здатність підтримувати свою родину (46% проти 37%) та бажання слідувати своїй мрії (56% проти 41%).

Практично половина потенційних підприємців в світі вважають, що молодий вік підвищує їхні шанси на успіх. Серед українських респондентів таких 53%. 51% опитаних вважають вік 21-30 років найкращим для відкриття власного бізнесу. Дещо менше, 42%, вважають кращим вік 31-40 років.

Своїми головними підприємницькими перевагами українці віком 18-40 років вважають здатність краще адаптуватись до новітніх технологій (24%) та свіжий погляд на речі та наявність нових ідей (16%).

У всьому світі дослідження доволі високий відсоток тих, хто вважає, що період глобальних змін, які відбулися у 2020-му, ускладнили відкриття власної справи – так відповіли 62% опитаних. В Україні ж такі настрої простежуються у 73% респондентів.

Фото на обкладинці: Джон Шнобріч, unsplash.com


Читайте також: Як пандемія вплинула на економічний розвиток креативних індустрій — дослідження.

Теги: бізнеспідприємництворинки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»
Маркетинг і Комунікації

Результати форуму і конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2024»

9 Грудня, 2024

Команда Асоціації корпоративних медіа України разом з експертами-практиками українського бізнесу продовжує усвідомлювати і поширювати цінний досвід. Висновки форуму «Інновації в комунікаціях. Тренди-2025» і кейси конкурсу корпоративних медіа формують банк ідей...

Читати даліDetails

16-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2022 рік

Що купують українці під час війни — дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.