50 миллионов за 17 месяцев

Вчера вечером Apple провела ежегодную конференцию для разработчиков WWDC 2015, на которой традиционно представила новые продукты и решения. На ней были озвучены несколько показательных цифр, касающихся магазина приложений App Store. AIN.UA приводит некоторые из них.

 

  • 7 лет назад был запущен App Store.
  • 17 месяцев понадобилось, чтобы достичь аудитории в 50 млн пользователей (телевидению на это понадобилось 13 лет).
  • 100 000 000 000 приложений были загружены в App Store за 7 лет.
  • 119 приложений в среднем загружает на свое устройство пользователь App Store.
  • 195 000 образовательных приложений в App Store — они позволяют организовать учебу в любое время и любом месте.
  • $30 млрд выплатил App Store разработчикам во всем мире.
  • 15 000 приложений на App Store используют язык Swift.

 


Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.