5 минут отпуска в каждой чашке Jacobs 3в1

Чтобы рассказать об этой трансформации бытовой привычки, разрабочики кампании пошли путем стартапов. Ведь сегодня переворачивание привычных вещей с ног на голову при помощи гаджетов — вполне нормальное явление. Все началось с того, что двое талантливых студентов захотели изменить мир к лучшему и создали прибор Vacator, который может отправить каждого желающего в настоящий 5-минутный отпуск. К счастью юных изобретателей, им повстречалась предприимчивая Марта Вояженко. Она быстро схватила суть и открыла туристическое Агентство 5-минутных отпусков.

А через неделю потребителю раскрыли глаза на то, что билет в его 5-минутный отпуск находится ближе, чем кажется. Осталось только придумать, как провести этот отпуск. Например, герои нашего сериала отлично освоили дайвинг в аквариуме на ресепшене, ловлю секретаря на бухгалтерские отчеты и болдеринг по отвесному полу офисного холла. А дальше — кто во что горазд. Идей для 5-минутного отпуска хватит на всех!

Над проектом работали:

Advertising Agency: J. Walter Thompson Ukraine

Creative Director: Владислав Волочай

Art Director: David Gor

Copywriter: Екатерина Пикуль, Евгений Малюкевич 

Client Service Director: Вадим Заславский

Production Company: Family Production

Director: Ryan Patrick

DoP: Ricardo Prates

Executive Producer: Алена Бабенко

Producer: Дарья Степанищева

Client: Mondelēz International

Marketing Manager: Наталья Палий

Brand Manager: Всеволод Лапин

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...