3D подошвы

Американский бренд в тандеме с дизайн-студией из Массачусетса Nervous System создал прототип подошвы, который был основан на данных давления ног нескольких бегунов.

“New Balance пришли к нам с проблемой”, – говорит Nervous System . “Они хотели  улучшить дизайн и создать 3D-печатную часть подошвы, чтобы лучше адаптироваться к особенностям бегунов”.

Студия провела ряд экспериментов в спортивно-исследовательской лаборатории компании в штате Массачусетс, установив на подошве сетку датчиков, которые фиксировали силу, с которой нога ударяется о землю и отталкивается.

Nervous System также исследовала органическую пену, структурные элементы которой входят в состав деревьев и костей, и использовала эту информацию для разработки 3D-печатной пены, которую можно быстро изготовить.

“Главная особенность пенной структуры в том, что она образует трехмерный массив ячеек”, – утверждает Nervous System. “Они имеют низкую относительную плотность и высокую пористость, что наделяет их уникальным свойством быть одновременно легкими и сильными”.

“Этот проект представляет собой беспрецедентное технологическое сотрудничество в рамках создания нового поколения обуви”, – говорит Шон Мерфи, старший менеджер по инновациям и разработкам в New Balance. 

Обувь New Balance с 3D-печатной частью подошвы поступит в продажу в апреле 2016 года, и компания обещает, что индивидуальные модели будут доступны с 2017 года.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...