3D-кожа для ухода за кожей

Французская косметическая империя L’Oréal, являющаяся владельцем дюжин премиум- и масс-маркет брендов, занимается выращиванием искусственной человеческой кожи из тканей, оставшихся после пластических операций в своей лаборатории в Лионе с 1980-х годов. Около 60 учёных ежегодно производят около 100 000 различных образцов кожи для испытаний средств по уходу за кожей. Это позволяет избежать проведения испытаний на живых животных. При этом, половина образцов продаётся другим фармацевтическим организациям.

В прошлом месяце компания заключила соглашение с калифорнийской био-инжиниринговой группой Organovo, которая специализируется на 3D-печати биоматериалов, в том числе человеческих тканей. В рамках этого соглашения компании L’Oréal удастся автоматизировать и ускорить производство кожных тканей. Сотрудничество компаний начнётся с масштабного исследовательского проекта, который будет проводиться в лабораториях Organovo и Loreal’s.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...