Цього року все зміниться.
Прогнозування майбутнього – наука не точна, проте, якщо уважно відстежувати останні події у своїй галузі, можна окреслити певні тенденції та спрямувати курс своєї компанії у правильному напрямку. Пропонуємо прогнози на майбутнє від 31 успішного керівника, які точно знають, що зміниться у 2019-ому.
Наступний крок Amazon – індустрія гостинності
«Минулого року компанія Amazon почала завойовувати нові ринки – продуктові та медичні послуги, трохи зачепила банки, і навіть зайнялася продажами живих різдвяних ялинок. І що ж далі? Якщо подивитися на частку попиту, ще одним перспективним напрямком для розширення Amazon є сфера послуг. Вони тільки-но почали освоювати ринок місцевих послуг, наприклад, клінінг будинків, і я бачу гігантський потенціал Amazon у туризмі і ресторанній справі. Використовуючи свою величезну базу клієнтів, компанія може з легкістю захопити частку індустрії гостинності».
– Аміт Шарма, засновник і генеральний директор Narvar – платформи для взаємодії з клієнтами, яку використовує понад 500 ритейлерів, серед яких – Sephora, Patagonia, Home Depot та Gap
Кібер-атаки перейдуть у реальний світ
«[Наступний рік] буде роком кібер-фізичного хакінгу. Ми вже стали свідками збитку, якого може завдати хакерська атака на цифрові активи компанії. Але що відбудеться, коли ми вийдемо за кіберпростір у реальний світ? Від атак на промислове обладнання та камери відеоспостереження до центрів обробки даних – мова йде про надзвичайно небезпечні події, які можуть повністю зупинити проведення бізнес-операцій. На жаль, 2019-й може стати роком кібер-пробудження, про яке промисловість говорить протягом останніх років».
– Аміт Йоран, перший в історії директор департаменту американської команди з питань комп’ютерної готовності Міністерства внутрішньої безпеки США та генеральний директор компанії Tenable, яка нещодавно провела одну з найбільших за останні 5 років IPO з кібербезпеки
Безпека стане ключовим фактором
«Сьогодні кожен починає усвідомлювати, що безпека даних є критично важливим питанням, яке необхідно вирішувати ще на початковому етапі. І це стосується не тільки клієнтів, чиї дані знаходяться під безпосередньою загрозою, але і керівників підприємств та розробників програмного забезпечення, які відповідають за захист цих даних. Зараз вони намагаються зрозуміти, яким чином можна включити безпеку в свій процес DevOps. У 2019 році компанії впровадять те, чому вони навчилися. Технологічні лідери навчатимуть розробників, як уникати типових помилок у прогалинах кодів безпеки. Крім того, розробники будуть все частіше додавати функції виявлення безпеки ще на кодовому рівні. Код не тільки буде краще захищеним від зловмисників, але й також зможе відстежувати аномальну активність».
– Дерек Чой, CIO компанії RainforestQA – компанії, що перевіряє гарантію якості. Нещодавно була названа одним із «Найкращих місць для роботи» у 2018 році за версією Inc. Обслуговує сотні компаній, серед яких – Adobe, Oracle і SolarWinds
Успіх клієнтів сприятиме зростанню стартапів
«У якості фундаменту для розвитку B2B організацій найважливішим показником стане успіх клієнтів. Традиційно, продажі фокусуються на пошуку нових клієнтів, при цьому втрачають можливості для підвищення лояльності існуючих клієнтів. Як результат – страждає темп зростання. Без стабільної бази клієнтів компанії не можуть динамічно розвиватися, адже їм постійно доводиться заповнювати «дірки». У 2019 році очікується новий період розвитку економіки клієнтів: від сумбуру до утримання та зростання».
– Дейл Чанг, діючий партнер у Scale Venture Partners – венчурній компанії, що інвестує у нові проекти, які займаються розробкою програмного забезпечення, таких як DocuSign, Box і HubSpot
Робоче місце зміниться
«Розвиток штучного інтелекту та автоматизація програмного забезпечення означають, що люди відходять від механічної роботи і все більше орієнтуються на завдання, які можуть виконувати тільки представники homosapiens: творчо мислити і взаємодіяти з іншими людьми. У контексті робочого місця це означає, що люди проводять менше часу, сидячи на одному місці. Найбільш інноваційні компанії вже не думають про робоче місце як про єдину статичну локацію, скоріш як про мережу просторів, до якої співробітники можуть отримати доступ, виходячи з цілей, яких вони прагнуть досягнути: провести мозковий штурм щодо запуску нового продукту, організувати навчання нової команди, здивувати клієнта чи просто спокійно попрацювати. Uber і Spotify перевернули підхід до музики та мобільності, надавши кожному можливість замовити приватного водія або персоналізований плейлист під конкретний випадок. Співробітники з нетерпінням чекатимуть свободу вибору такого ж рівня та різноманіття від свого робочого простору».
– Дрор Поле, радник з нерухомості та стратегії в компанії Breather – постачальника рішень «простір як послуга» в 10 містах, що обслуговує понад 500 000 споживачів і використовується компаніями, такими як Spotify, Away і Tesla
Люди забудуть про контейнери
«Контейнери є найгарячішою темою у ІТ середовищах. Був період, коли всіх цікавило тільки одне питання: яким чином такі технологічні лідери, як Google, планують використовувати цю технологію? А першими трьома темами на будь-якій зустрічі DevOps були контейнери, контейнери і… контейнери. Компанії приділяють все більше уваги додаткам, послугам та тому, чого вони можуть досягнути завдяки використанню контейнерів: хмарної мультиопераційності, доступності програм глобального масштабу, а не самій технології як такій».
– Мурлі Тірумале, співзасновник і СЕО Portworx – компанії зі зберігання даних у хмарі, послугами якої користуються компанії, серед яких 92 зі списку Fortune Global 1000
Сфера охорони здоров’я трансформується у галузь B2C
«Завдяки цифровим технологіям, зростанню витрат на сферу охорони здоров’я та посиленій конкуренції, пацієнти набули статусу споживачів. Як наслідок, їх очікування від медицини також збільшилися. Подібно до того, як це відбувається у ритейлі, пацієнти хочуть простішого, зрозумілішого та прозорішого ставлення до себе та своїх потреб. Поведінка все більшої кількості пацієнтів стає подібною до поведінки споживачів, які порівнюють ціни на послуги лікарів і очікують точних розрахунків на витрати за ці послуги. Вони шукають способи отримувати допомогу поза межами традиційних кабінетів у лікарнях, вивчають можливості цифрової медичної допомоги, наприклад, телемедицину та технологію чатботу. Підприємства з охорони здоров’я вже відчувають суттєвий тиск і тому акцентуватимуть увагу на залученні пацієнтів, прозорості витрат та високій якості. На менше пацієнти-споживачі просто не погодяться».
– Метт Хокінс, СЕО та член правління компанії Waystar – технологічної платформи, яка спрощує та уніфікує цикл прибутків сфери охорони здоров’я для поліпшення фінансового добробуту більш, ніж 440 000 медичних працівників
Soft skills витіснять hard skills
«Технічні навички або hard skills були Святим Граалем хедхантингу, протее термін їхньої придатності швидко скорочується. Розвиток штучного інтелекту та автоматизації означає, що працівники все частіше отримують завдання, які можуть виконати тільки люди: мислення, творчий підхід, емпатія тощо. Адаптивність стане найтривалішим навиком у наступні роки, оскільки вміння вчитися і пристосовуватися набирає все більшої значущості».
– Джеремі Оже, співзасновник і директор зі стратегій компанії D2L – LMS-платформи, що обслуговує мільйони студентів у Північній Америці, Європі, Близькому Сході, Африці та Австралії
Традиційні ІТ-операції зникнуть
«Найбільш ефективні компанії 2019 року будуть розвиватися зусиллями розробників. Девелоперам потрібно бути на вістрі атаки та брати активну участь у прийнятті вагомих рішень. Традиційні ІТ-операції зникнуть, натомість вони будуть підтримувати потреби розробників та команд з інжинірингу».
– Стів Бертон, DevOps євангеліст в Harness – стартапу з безперервної доставки з клієнтами зі списку Fortune 500 і 300% зростанням кількості персоналу за перший рік
Аgile-розробка відіграватиме все більшу роль для всієї компанії
«У 2019 році agile-підхід матиме більше значення при розробці продукту. Розробники та дизайнери використовуватимуть гнучкі підходи для проведення експериментів, а не тільки для безпосередньої розробки. Аgile базується на принципах співпраці та крос-функціональності, відповідно до яких має проводитися і експеримент. Оскільки споживачі прагнуть ще більшої персоналізації, все більше організацій спиратимуться саме на цей підхід, заснований на експериментах. Він дозволить компаніям гнучко маневрувати, якщо щось йтиме не за планом, і зосереджувати свій час і ресурси на розробці продуктів, які мають ключове значення для їхньої основної аудиторії».
- Білл Прес, SVP з інжинірингу у компанії Optimizely, яка проводить тисячі цифрових експериментів щомісяця, надає мільярд показів на добу і послугами якої користується більше 26 компаній зі списку Fortune 100
SMB відмовляться від спроб самотужки підтримувати власне IT-середовище
«Малі та середні підприємства стикаються з труднощами у підтримці віддаленої робочої сили та використанні таких новітніх технологій, як штучний інтелект, мульти-хмарні сховища і bigdata. У результаті, в 2019 році ми побачимо цунамі SMB, які відмовляться від спроб самотужки підтримувати власну ІТ-інфраструктуру на користь сервісного підходу, що спирається на єдиного експертного постачальника, який може об’єднати ресурси та рішення, необхідні для забезпечення простого, інтегрованого та повністю керованого ІТ-середовища».
– Денніс Каррі, заступник CTO глобальної технологічної компанії Konica Minolta, яка має понад два мільйони клієнтів у 150 країнах
Технології стануть основою для вдосконалення робочих місць
«Зміни підходу до робочого місця зумовлені появою нових технологій, жорстким рівнем конкуренції на ринку праці та експоненційним зростанням даних працівників, а також інструментів для їхньої обробки. Тим часом, співробітники наразі перебувають під таким тиском, як ніколи раніше, про що свідчать результати нещодавно проведеного опитування Галлапа. Виявилось, що 44% респондентів переживають вигорання на роботі. У 2019 році технології розроблені з урахуванням емпатії вийдуть на перший план. Роботодавці все частіше ставляться до цілісного оздоровлення своїх працівників, як до основоположного шляху для розвитку своєї організації. Бізнес надасть перевагу технологіям трансформації, які покращать робочі місця за рахунок глибокого усвідомлення потреб працівників. Такі технології, як AI та NLP(обробка природної мови) допоможуть компаніям миттєво зрозуміти, чим живуть їхні працівники та отримати відповіді на такі важливі питання: що вони відчувають і чому».
- Армен Берджиклі, старший директор зі стратегії росту в Ultimate Software – технологічній HR компанії з 4,4 тис. клієнтами і співробітниками у 160 країнах світу
У блокчейні та B2B почнуть рости реальні об’єми транзакцій
«Блокчейн у світі B2B був хайпом, але ріст транзакцій був незначним. Проте є всі ознаки того, що це зміниться у 2019 році. Для ефективної роботи з грошовими потоками, фінансуванням та розрахунками, потрібно забути про щогодинну зміну курсу валюти та забезпечити стабільне середовище для обміну. Поява низки стійких компаній сигналізує про початок переходу від нестабільної крипто-економіки до сталої економіки. Крім того, після численних розмов і припущень, здається, що Ethereum і Bitcoinвсе ж впровадять архітектурні зміни для вирішення проблеми масштабування, що вважалася бар’єром для широкого застосування. 2019-й може стати знаковим роком для В2В сектору у використанні блокчейну».
- Герт Сильвест, співзасновник і SVP глобальної стратегії в Tradeshift – платформі, що підтримує виплату платежів і яка об’єднує 1,5 млн. компаній у 190 країнах та обробляє близько $ 500 млрд. через транзакції
Компанії найматимуть більше кандидатів з нетрадиційним освітнім бекграундом
«Робоче місце постійно змінюється, і ринок талантів в індустрії технологій розвивається навіть швидше, ніж в інших. Навички та талант зараз ціняться найбільше, тому хедхантери звертають увагу на нетрадиційні освітні програми, такі як кодування BootCamp для позицій розробників. Студенти Bootcamp мають більше навичок, якіі можна одразу застосовувати у роботі, і HR-менеджери це цінують. Деякі відомі технологічні компанії вже навіть не вимагають наявності вищої освіти, і відкривають свої двері для працівників з нетрадиційним освітнім бекграундом».
- Лорен Бойс, директор з пошуку талантів на DigitalOcean – хмарній платформі для створення сучасних додатків, зі спільнотою понад 3,5 мільйона розробників, і оборотами до $ 200 мільйонів
Голосові технології не замінять клавіатуру або дисплей
«Споживачі використовують більше девайсів для взаємодії з брендами, ніж коли-небудь раніше. А із запуском смарт-панелей, таких як Portal від Facebook, до brandjourney додався ще один пристрій. Смарт-панелі не замінять клавіатуру, смарт-колонки або мобільний голосовий пошук, але доповнять їх. Люди не думають над тим, який девайс використати, вони лише хочуть гнучкості і простоти використання та очікують, що бренди, з якими вони контактують, відстежують інформацію незалежно від того, яким девайсом вони користуються. Про що бренди дійсно повинні пам’ятати – це те, що смарт-панелі відкриють нові можливості для розбудови людських взаємин з клієнтами та забезпечать емоційну підтримку, яка так необхідна людям при здійсненні важливих покупок».
- Ян Дайлі, старший директор з продуктового маркетингу в Invoca – компанії, яка займається розробкою маркетингового програмного забезпечення, використовує функцію відстеження дзвінків та їх аналітики на основі AI, обслуговуючи понад 100 мільйонів дзвінків на рік
Індустріальна консолідація не омине і сферу кібербезпеки
«На хвилі нещодавньої угоди між IBM і Red Hat та її значення для відкритого програмного забезпечення, тенденція об’єднання у межах однієї галузі торкнеться і галузі кібербезпеки. Наступного року менші гравці ринку безпеки відчують певні труднощі через перенасичення талантами, через базову технологію компанії, через мережевих вендорів, які намагаються модернізувати себе тощо. Крім того, деякі великі вендори громадської безпеки опинилися у режимі стагнації через успадковані архітектури, орієнтовані на коробки, і вже готові для поглинання приватними акціонерними компаніями».
– Санджай Бері, засновник і СЕО Netskope – стартапу з хмарової безпеки із загальними прибутками близько $ 400 мільйонів
Бренди почнуть використовувати інтелектуальні технології маркетингу
«Оскільки споживачі стають більш проникливими та обізнаними у сфері даних, їхні очікування щодо того, як і коли бренди мають контактувати з ними, продовжують зростати. Це спонукає бренди до більш комплексного підходу до технологій маркетингу. Завдяки залученню машинного навчання та AI маркетологи матимуть більше часу для того, щоб займатися тим, що воні вміють найкраще, – креативом. Маркетолог визначатиме рамки застосування вродженого інтелектуального маркетингу, а АІ впроваджуватиме його у дію».
- Піні Якуель, СЕО компанії Optimove, що займається управлінням відносин з клієнтами на основі АІ та допомагає більш, ніж 300 брендам впроваджувати емоційно інтелектуальні та персоналізовані комунікації
Фінансові компанії використовуватимуть штучний інтелект не тільки для фінансових консультацій
«З початком 2019 року все більше фінансових компаній почнуть тестувати та впроваджувати штучний інтелект як основну частину свого бізнесу, але насправді це не вплине на послуги, які вони надають клієнтам. АІ будуть використовувати для дуже нішевих операцій бек-офісу, які кінцевий споживач не бачить. Чому так? Тому що наразі AI ефективний у вирішенні дуже вузького, чітко визначеного набору завдань. А от з відкритими ситуаціями з багатьма варіантами рішень він поки справляється не так добре. Однак, це не завадить багатьом компаніям підкреслювати використання AI у своїй діяльності в надії на те, щоб вразити споживачів».
- Ден Еган, директор з питань поведінкових фінансів та інвестицій у Betterment – онлайн-платформі з фінансового консультування з більш ніж 150 співробітниками, 300 000 клієнтів та 15 мільярдів доларів в активах
Компанії будуть звертатися до синтетичної біології у пошуках інновацій
«Біологія вже змінює спосіб нашого життя, наше харчування, виробництво та систему охорони здоров’я. У найближчі кілька років синтетична біологія – $40-мільярдна індустрія – стане головною технологією 21-го століття, яку будуть використовувати для вирішення реальних проблем, з якими стикаються мільйони. Ми побачимо тісну співпрацю між наукою, технологією та інженерними спільнотами, а також більше залучення місцевих лідерів наступного покоління задля безпечного, етичного і відповідального вирішення проблем».
- Міган Лізаразо, EVP у iGEM – неприбутковому фонді, що просуває інновації синтетичної біології по своїй 35000 глобальній мережі через освіту, конкуренцію та промислову співпрацю
СІО нанесуть удар у відповідь
«Робота CIO або Chief Information Officer або ІТ-директора – вже не просто номінально пов’язана з інформацією. Роль ІТ-директора зараз більше ідентифікується з провідними інформаційними стратегіями компанії, ніж з її інфраструктурою та безпекою. Подібно до того, як діджиталізація трансформувала роль СМО, роль CIO кардинально зміниться через декілька років. Очікується, що цей процес активізується у 2019 році».
- Джеймс Маркарян, технічний директор компанії SnapLogic, яка займається програмним забезпеченням, що надає засоби інтеграції для підключення джерел даних з хмари, додатків SaaS та локальних бізнес-додатків до сотень членів Global 2000
Технологічні компанії довше залишатимуться приватними
«Дані щодо капіталів ринків показують, що середній вік, на який виходять компанії, збільшився з 6,3 років у 1980-х до 10,2 років у цьому десятиріччі. У 2019 році СЕО та їхнє найближче оточення продовжать орієнтуватися на задоволення потреб стейкхолдерів, оскільки саме вони вирішують, коли компанії ставатимуть публічними. Ймовірно, ми побачимо два найбільших IPO за всю історію, якщо Uber і Airbnb стануть публічними, як це й очікувалося від моменту їх заснування. Але у світі, де статус приватного підприємства все ще приваблює багато компаній, забезпечення ліквідності як для інвесторів, так і для працівників буде важливим інструментом, що допоможе цим компаніям утримувати свої позиції».
- Келлі Родрікес, СЕО Equidate – фондового ринку для приватних технологічних компаній, що зробив транзакцій на суму понад $1 млрд.
Клієнти матимуть таку ж вагу голосу, як і рада директорів
«Подобається вам чи ні, але сьогодні ваші клієнти перебувають в епіцентрі вашої бізнес-моделі. Джефф Безос придумав термін «божественно невдоволений клієнт». Поміркуйте – ми всі стали цим клієнтом. І сподіваємось, що бізнес задовольнить наші потреби саме так, як нам хочеться. Ми стали другою радою директорів, і наша сила тільки зростатиме у майбутньому. Тож краще будувати здорові та тривалі відносини, звісно, якщо ви прагнете досягти успіху».
- Марк Хеллер, віце-президент глобального бренду та комунікацій у Zuora, що надає платформу для управління на основі хмарної підписки, яка функціонує як система записів для більш ніж 1000 підписаних бізнесів по всьому світу в усіх галузях
Більше компаній створять етичні кодекси щодо використання даних
«Експерти з питань конфіденційності, регулятори та громадськість змусять компанії приймати етичні кодекси, які краще вирішуватимуть проблеми цифрового світу через запровадження нових стандартів для комплексного використання отриманих даних. Етичну складову буде впроваджено в процес управління аналітикою даних, зокрема всього, що стосується АІ та машинного навчання, аби компанії могли відстояти свої зобов’язання щодо етичного використання даних, протистояти тиску зі сторони громадськості та уникати негативних наслідків. Компаніям варто подумати над тим, як вони можуть виміряти та відстежити прозорість, підзвітність та етичність для себе, своїх клієнтів та партнерів».
- Барбара Лоулер, керівник служби конфіденційності та етичності даних компанії Looker, яка отримала близько $180 мільйонів фінансування від GoogleCapitalG, Redpoint, FirstRoundCapitalі Kleiner
Наступна хвиля АІ-стартапів генеруватиме нові дані при кожному використанні
«Очікується хвиля закриття деяких AI-стартапів. Тим часом, виникатимуть нові AI-стартапи, які будуть надавати продукти, що створюють нові дані кожного разу, коли вони використовуються. Ми називаємо їх коучинговими мережами і вважаємо, що саме вони представляють майбутнє програмного забезпечення підприємств».
- Джейк Сапер, партнер у Emergence – венчурній компанії, орієнтованій на підприємства на ранніх стадіях розвитку
Візуальні дані та AI значно розширять цінність послуг зв’язку
«У 2019 році візуальні дані та штучний інтелект забезпечать більш цінний та індивідуальний підхід у сфері комунікацій. Уявіть собі зустріч, де кожен учасник зможе побачити інформацію про іншого з його профілю у LinkedIn або іншої соціальної мережі; де важливі думки та рішення миттєво та автоматично синтезуються і поширюються стейкхолдерам; де наступна зустріч автоматично призначається на основі обговорень та календарів учасників; де цифрові борди кастомізуються залежно від того, хто проходить повз, або де останні документи, над якими працювали учасники, автоматично виводяться на екран. Угоди укладатимуться швидше, адміністративна робота пов’язана з проведенням зустрічей скоротиться, відповідальні сторони матимуть повні записи про зустріч, а віртуальні збори стануть ще продуктивнішими та ціннішими, ніж особисті зустрічі. Ми віримо, що візуальні дані та AI розірвуть комунікаційний простір у 2019 році».
- Одед Гал, керівник відділу продуктового менеджменту Zoom – провайдера корпоративного відеозв’язку, який посідає третє місце за рейтингом Forbes 2018 Cloud 100
Мульти-хмара дозволить скоротити час простою
«На зміну мульти-центрам для обробки даних, що стали звичною тенденцією для компаній, які успішно конкурували у цифрових технологіях, прийде мульти-хмара. Останній звіт Uptime Institute показує: незважаючи на те, що однохмарні проекти можуть приносити користь підприємствам, вони також стали другою за величиною причиною простою программ. Таку ж ситуацію спричинило розгортання окремих центрів обробки даних у минулому».
- Робін Шумахер, SVP і головний спеціаліст з управління даними у компанії DataStax, яка підтримує більше 400 провідних світових компаній, включно з Comcast, Macy‘sі Macquarie
Інтернет-ринок стане новою бізнес-моделлю
«У 2019-ому ми побачимо, як ринки продовжуватимуть займати перше місце за прибутками у сфері ритейлу порівняно з традиційними універмагами. Хоча й деякі ритейлери, такі як Walmart або Target, працюють над впровадженням інновацій поза традиційними бізнес-моделями, цього недостатньо, щоб уберегти більшість універмагів від повільного (або в деяких випадках швидкого) занепаду».
- Грег Чапман, SVP розвитку бізнесу в Avalara – виробника програмного забезпечення, який пропонує більше 500000 готових конекторів для провідних бухгалтерських, ERP, ecommerceта інших бізнес-додатків
5G продовжить активно розвиватися
«Бізнес має розробити план для використання 5G аби отримати вагому конкурентну перевагу. Майже у кожній вертикалі збільшення пропускної здатності та швидкості мережі та водночас зменшення затримки може підвищити загальну ефективність компанії практично на кожному рівні управління. Поки компанії вирішують, як ефективно застосовувати 5G для поліпшення операцій, прогнозування майбутніх загроз безпеки стане серйозною проблемою для ІТ. Із впровадженням 5G та розвитком IoT виникають нові загрози, тому компаніям все частіше доводиться вкладати кошти як у технології, так і в навчання співробітників. До того ж, 5G не тільки викличе нові загрози, але й надасть кібер-злочинцям нові можливості для здійснення атак, які, як ми бачили, почастішали за останній період. З огляду на це, навіть організація, яка робить все правильно для боротьби з потенційними загрозами, що виникають через 5G, перебуває у такій же небезпеці, як і менш захищені підприємства».
- Джеймс Віллетт, віце-президент з технологій в Neustar – постачальника інформаційних послуг у реальному часі з понад 11 000 клієнтами по всьому світу
Попит на навичку управління ризиками буде збільшуватися
«Наступного року управління ризиками стане надзвичайно важливою темою як для державного, так і для приватного секторів. Ми як нація стикаємося зі складними геополітичними проблемами та атаками, спрямованими на наш бізнес і уряд. Деякі компанії в Силіконовій долині вже зазнали мільярдних збитків через прийняття рішень без ефективного управління ризиками підприємства. Дані – це і актив, і зобов’язання, і у 2019-ому ми побачимо, що нормативне середовище у сфері управління даними стане ще складнішим, тож управління корпоративними ризиками стане ключовим пріоритетом».
- Девід Пігот, головний виконавчий директор компанії Neustar – постачальника інформаційних послуг у реальному часі з понад 11 000 клієнтами по всьому світу, яким надає можливість приймати найбільш обґрунтовані рішення для розвитку та захисту свого бізнесу
Кібербезпека стає більш, ніж просто інформаційною проблемою
«Кібер-прогнози часто зосереджується на конкретних категоріях загроз, тож чого варто очікувати у найближчому майбутньому: збільшення чи зменшення їхньої динаміки? [Наступний рік] обіцяє більш фундаментальні зміни у ландшафті кіберзлочинності. Кібербезпека – це не ІТ-проблема – вона набагато ширша за комп’ютери, і загрози, які виникнуть у 2019 році, зроблять цей болючий факт очевидним».
– Радж Самані, головний науковий співробітник з питань хмарної кібербезпеки компанії McAfee, що має понад 92,650 корпоративних клієнтів по всьому світу та контролює 400 мільйонів кінцевих користувачів
Гіки стануть молодшими та більш прискіпливими у виборі своєї кар’єри
«Зростання нинішньої гіг-економіки, вочевидь, означає більше можливостей. Тим не менш, міленіали та центеніали більш вибірково шукають місця для роботи, ніж старші покоління, тому компаніям доведеться передивитися свої стратегії рекрутингу для того, щоб упіймати найталановитіших».
– Шобхіт Гупта, керівник напрямку бізнес-стратегій та операцій у компанії AllyO – технологічніїй компанії з пошуку людських ресурсів за допомогою АІ, послугами якої користуються компанії зі списку Fortune 500
Матеріал підготувала Євгенія Присяжна, PR-менеджер Konica Minolta Ukraine
Джерело: https://www.inc.com/christina-desmarais/31-tech-predictions-for-2019.html
Фото: depositphotos.com