• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

200 миллионов часов на поиски воды

29 Січня, 2015
Час прочитання: 3 хв.
A A
200 миллионов часов на поиски воды
Share on FacebookShare on Twitter

При поддержке Water.org и его соучредителей — Мэтта Дэймона и Гэри Уайта —  бренд Stella Artois запустил свою первую международную социальную кампанию «Угостите леди напитком» (Buy Lady A Drink), чтобы повысить осведомленность общественности о мировом водном кризисе, а также помочь в его разрешении. Каждый день женщины во всем мире тратят суммарно 200 миллионов часов для поиска и сбора чистой воды для своих семей. Кампания «Угостите леди напитком» направлена на то, чтобы помочь положить конец этим вынужденным походам за водой и дать возможностям женщинам направить свои усилия на другие достижения.

 Торговая марка Stella Artois сделала пожертвование в размере $1,2 млн для Water.org и приглашает потребителей присоединиться к данной инициативе, покупая эксклюзивные фирменные бокалы, выпущенные лимитированным тиражом. Средства от каждого из таких бокалов помогут Water.org обеспечить чистой водой одного человека в развивающихся странах в течение пяти лет. Помимо приобретения бокалов, каждый может больше узнать о кампании Stella Artois «Угостите леди напитком», о партнерстве с Water.org и познакомиться с историями женщин, непосредственно столкнувшихся с мировым водным кризисом, посетив ресурс www.BuyALadyADrink.com.

 

В основу дизайна уникальных Бокалов Stella Artois положены образцы традиционных орнаментов ручной работы из трех стран, где Water.org ведет свою деятельность, в том числе орнаменты текстильных изделий Индии, корзин из Эфиопии и керамики из Гондураса. Желающие могут приобрести такие бокалы на Amazon.com в Соединенных Штатах, Shop.StellaArtois.com в Великобритании, TheChaliceStore.com в Аргентине и в центре для посетителей на заводе Stella Artois в Лёвене, Бельгия.

Stella Artois и Water.org привлекли к участию знаменитых художников-творцов, чтобы создать захватывающие фильмы и фотографии для кампании, в том числе режиссеров Fred&Nick, номинированных на премию Грэмми, а также знаменитого фотографа Криса Озера.

 Крис Озер и Fred&Nick (Фредерик Скотт и Николя Джек Дэвис) путешествовали с Water.org в Индию, чтобы снимать на фото и видео реальные истории женщин, на которых повлиял водный кризис, и как более простой доступ к чистой воде преобразил их будущее. Картины «Прогулки к воде» и «Жизнь с водой» предлагают зрителям серьезно взглянуть на те повседневные вызовы для женщин развивающихся стран, с которыми они сталкиваются каждый день, и на коренные изменения в жизни, которые дал им доступ к чистой воде.

 Крис Озер отправился в Гондурас и Эфиопию с Water.org, чтобы сделать серию из 90 выразительных, проницательных фотоснимков.

 

 

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.