Рекламная кампания «Без моржей» предлагала желающим купить топливо со скидкой размером с маржу. Так сеть KLO отметила 20-летие и в знак благодарности клиентам осталась на один день без прибыли. «Праздник без маржи» прошел 20 августа на всех 57 автозаправочных комплексах сети KLO.

 

Кампания в наружной рекламе состояла из двух этапов: за три недели до 20 августа появились тизеры, а за 10 дней до Дня рождения – макеты, анонсирующие суть акции.

 Клиент:

Денис Базанов — Маркетинг директор сети АЗС KLO

 Агентство:«Мичурин»

Дмитрий Болсуновский — Креативный директор

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

Аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Штучний інтелект вперше створив новий антибіотик

Вчені з Массачусетського технологічного інституту за допомогою штучного інтелекту відкрили нове потужне лікувальне з’єднання.Алгоритм вивчив величезний цифровий архів, що містить більше 100 млн ...

У квітні в Києві проведуть другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст»

22-24 квітня 2020 року в столичному КВЦ «Парковий» відбудеться другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст». Головна тема події звучить як ...