В Україні розпочали ґрунтовне дослідження музичної індустрії

Скільки насправді заробляють музиканти? Яким є експортний потенціал української музики? Як працює наш музичний ринок у реальному житті та яких змін потребує насамперед? На ці та інші запитання можна буде відповісти фактами, а не суб’єктивним сприйняттям реальності. Цього літа відбудеться масштабне дослідження музичної індустрії України та її зовнішньоекономічних перспектив. Мета проста й водночас амбітна: зафіксувати поточний стан ринку, виявити ключові проблеми, оцінити можливості та надати рекомендації для подальшої роботи.

Ініціатором проєкту стала агенція музичного консалтингу Soundbuzz за підтримки Українського культурного фонду. Дослідження фокусується на неакадемічному музичному напрямку, що дозволить зібрати якомога більше інформації про цей сегмент ринку. Зважаючи на масштаби країни, вивчатиметься ситуація у найбільших містах — Києві, Харкові, Львові, Одесі та Дніпрі. Дослідження музичної індустрії відбуватиметься методами опитувань, фокус-груп, глибинних інтерв’ю, запитів статистичних даних тощо.

В Україні розпочали ґрунтовне дослідження музичної індустрії

Організатори запрошують до участі музикантів і гравців ринку

Вже зараз музиканти та всі, хто працюють у індустрії, можуть взяти участь у дослідженні. Залежно від спеціалізації, пропонується відповісти на питання для музикантів або для представників музичної індустрії. Опитування  анонімне, проте за бажанням можна залишити свій e-mail та першими отримати звіт із результатами дослідження.

«На нас чекає багато роботи, адже дослідження триватиме з липня по жовтень. Добре, що ми маємо професійних партнерів з досвідом вивчення саме креативних індустрій — компанію PPV Knowledge Networks, — говорить директорка Soundbuzz Дарця Тарковська. — До того ж, розроблену методологію верифікують європейські колеги, які мають досвід аналогічних досліджень. Це наблизить механіку нашої роботи до європейських стандартів. Сподіваюсь, маючи на руках результати проєкту, українська музична індустрія перестане користуватись фейковими цифрами і спиратися на суб’єктивні судження».

Усі підсумкові матеріали будуть надані як українською, так і англійською мовою, що дозволить іноземним колегам ближче познайомитися з музичною індустрією нашої країни. Для широкого загалу звіт представлять у вільному доступі вже цієї осені.

Спостерігайте за перебігом дослідження на офіційних сторінках у соцмережах: Facebook, Instagram.


Нагадуємо, що нещодавно Українська незалежна музична ініціатива Music Export Ukraine стала членом європейської мережі експортних офісів EMEE (European Music Exporters Exchange) — єдиного об’єднання на континенті, яке працює над зближенням європейських музичних ринків та обміні досвідом.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Виплати українським IT-компаніям від іноземних клієнтів зросли на 32%

Міжнародна платформа Payoneer поділилась результатами діяльності українців на міжнародних ринках за перший квартал 2021 року. Відтак найбільші виплати від іноземних ...

Nebo на культурній орбіті: про круасан на дереві, Марс і динозаврів

Привіт, земляни! Подкасти нині усюди: їх слухають мільйони, їх купують за мільйони та навіть фільми по ним знімають. Однак, нещодавнє ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Фестиваль американського кіно «Незалежність» відбудеться 13-19 травня

13 травня Фестиваль американського кіно «Незалежність» відкриється у кінотеатрі «Жовтень» і запрошує глядачів на великому екрані подивитись ретельно відібрану добірку американських художніх та документальних фільмів, ...

Зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції»

29 квітня о 17:00 відбудеться зустріч MarTech Discussion Club «AI в MarTech — застосування, кейси, тенденції». Про що говоритимуть: Як AI трансформує ландшафт мартеку вже сьогодні. Приклади та кейси успішного ...

Мистецтво в домівках сучасних лідерів думок: яке і навіщо? Cittart створив власний влог

Багато цікавих проєктів починається з думки: «А що, якби…?». Ідея створити влог Cittart, залучивши відомих українців, які знаходять місце для ...