Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це становить 95% від всієї інтернет-аудиторії України. Показник збільшився на 4%, в порівнянні з 4-м кварталом 2020 року (91%).

Рекламодавці платформи MGID, яка спеціалізується на нативній рекламі в Україні, мають доступ до аудиторії близько 300 медіа, що працюють із платформою напряму. За даними Gemius, ядро аудиторії MGID складають зрілі платоспроможні люди з вищою освітою, з середнім рівнем доходу та вище.

Ядро аудиторії MGID, за даними Gemius

За словами CEO MGID Сергія Денисенка, таке охоплення аудиторії нативною рекламою є результатом зміни ставлення ринку до інтересів користувачів та їхнього user-experience: «Наші технологічні рішення дозволяють брендам ефективніше взаємодіяти зі своєю аудиторією за допомогою ненав’язливих форматів та релевантного рекламного контенту, при цьому, не відволікаючи її від основного вмісту сайту. І ми бачимо, що наш підхід знаходить все більше однодумців на ринку».

Трійка лідерів рекламних платформ  за охопленням інтернет-аудиторії України

Також, за даними Gemius Україна, до трійки лідерів рекламних платформ за охопленням інтернет-аудиторії України у 2021 році, крім MGID, увійшли Admixer та Programmatic media.

Фото у прев’ю: Остін Дістель, unsplash.com


Читайте також: За даними компанії Pixalate, яка спеціалізується на викритті шахрайства в рекламній сфері, продажі программатік-реклами на Connected TV за 2020 рік подвоїлися. Глобальна статистика показує, що сукупні темпи росту продажів реклами за всі чотири квартали 2020 року становили щонайменше 97%, якщо порівняти з попереднім роком.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Як страховики доять клієнтів: агенція Zulu Alpha Kilo показує метафору, яку важко ігнорувати

Реклама від агенції Zulu Alpha Kilo для платформи RATESDOTCA, де можна порівняти вартість страхових полісів, врізається у пам’ять надовго. Видовище ...

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...

Людство + технології — разом ми зможемо! Нова світова кампанія Vodafone

Vodafone оновлює своє позиціонування на світовому ринку, головною ідеєю якого є те, чого може досягти людський дух, поєднавшись із технологіями. ...

WOG випустила LOL-комбо пропозиції, які придумали клієнти

До 1 квітня мережа АЗК WOG випустила серію постерів із наборами LOL-комбо. Авторами таких наборів WOG стали самі клієнти. «Ми ...

Весна прийшла — час саджати! Весняна кампанія B&Q підживлює надію

Мережа британських супермаркетів товарів для дому B&Q випустила позитивну та життєствердну кампанію. Сонце засяяло, можливо, вам вдалося зустріти кількох друзів ...