Хто такі українські тіктокери — дослідження HypeAuditor і Dentsu Aegis Network Ukraine

За ініціативи комунікаційної групи Dentsu Aegis Network Ukraine HypeAuditor підготував звіт, який демонструє, як виглядає ринок інфлюенсерів TikTok в Україні.

Аудиторія користувачів TikTok в Україні зростає. І поки в нашій країні ще недоступні функції прямої реклами в TikTok, бренди розвивають власні акаунти, використовують можливості хештег-челленджів і активно тестують інтеграції в блогерський контент.

Для підготовки звіту було проаналізовано 3,1 мільйони аккаунтів1 TikTok з усього світу і 16,2 тисячі – з України. Згідно з інформацією, наданою HypeAuditor, наша країна знаходиться на 25 місці у світі за кількістю лідерів думок в TikTok.

У більшості інфлюенсерів від 1 до 5 тисяч підписників і тільки 3,34% мають понад 100 тисяч фоловерів. Середній показник залученості2 в Україні знаходиться на рівні зі світовим (15,69% vs 15,86%), основна аудиторія — дівчата у віці від 13 до 24 років (51,23%).

В ТОП-10 TikTok інфлюенсерів за кількістю фоловерів увійшли: @yanadoga (6.2M), @ggarmash (3.4M), @kuzinatv (3.2M), @skomoroh (2.8M), @evtushenko_dima (2.7M), @lianayel (2.7M), @shulga_family (2.2M), @yango (2M), @nadyadorofeeva (1.9M), @daryltufekci (1.9M).

«Група Dentsu Aegis Network Ukraine розвиває напрямок партнерських проектів з 2019 року, тримаючи руку на пульсі українських і світових трендів інфлюенс-маркетингу. Оскільки тема TikTok однозначно в трендах рекламного ринку поточного року, ми звернулися до HypeAuditor з пропозицією проаналізувати, як виглядає ринок інфлюенсерів TikTok в Україні. Ми чітко розуміємо, що точні дані – це ще один крок на шляху до систематизації та врегулювання українського ринку інфлюенс-маркетингу», — коментує Оксана Стехіна, директорка з розвитку Dentsu Aegis Network Ukraine, керівник напрямку Partnership.

З повним звітом можна ознайомитися за посиланням.

Хто такі українські тіктокери — дослідження HypeAuditor і Dentsu Aegis Network Ukraine

1аккаунти TikTok, у яких більше 1000 підписників.

2 рівень залученості (ER) показує, який відсоток аудиторії реагує на пости. Розраховується, як сума лайків, коментарів і шерів постів, поділена на кількість переглядів і помножена на 100.


Читайте також:

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...

SHKALA 2021 програма

Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021 оголошує програму

Події 2020 року були настільки божевільними, що ми можемо витратити на їх вивчення і аналіз решту часу до кінця 2021 ...