Хто такі українські тіктокери — дослідження HypeAuditor і Dentsu Aegis Network Ukraine

За ініціативи комунікаційної групи Dentsu Aegis Network Ukraine HypeAuditor підготував звіт, який демонструє, як виглядає ринок інфлюенсерів TikTok в Україні.

Аудиторія користувачів TikTok в Україні зростає. І поки в нашій країні ще недоступні функції прямої реклами в TikTok, бренди розвивають власні акаунти, використовують можливості хештег-челленджів і активно тестують інтеграції в блогерський контент.

Для підготовки звіту було проаналізовано 3,1 мільйони аккаунтів1 TikTok з усього світу і 16,2 тисячі – з України. Згідно з інформацією, наданою HypeAuditor, наша країна знаходиться на 25 місці у світі за кількістю лідерів думок в TikTok.

У більшості інфлюенсерів від 1 до 5 тисяч підписників і тільки 3,34% мають понад 100 тисяч фоловерів. Середній показник залученості2 в Україні знаходиться на рівні зі світовим (15,69% vs 15,86%), основна аудиторія — дівчата у віці від 13 до 24 років (51,23%).

В ТОП-10 TikTok інфлюенсерів за кількістю фоловерів увійшли: @yanadoga (6.2M), @ggarmash (3.4M), @kuzinatv (3.2M), @skomoroh (2.8M), @evtushenko_dima (2.7M), @lianayel (2.7M), @shulga_family (2.2M), @yango (2M), @nadyadorofeeva (1.9M), @daryltufekci (1.9M).

«Група Dentsu Aegis Network Ukraine розвиває напрямок партнерських проектів з 2019 року, тримаючи руку на пульсі українських і світових трендів інфлюенс-маркетингу. Оскільки тема TikTok однозначно в трендах рекламного ринку поточного року, ми звернулися до HypeAuditor з пропозицією проаналізувати, як виглядає ринок інфлюенсерів TikTok в Україні. Ми чітко розуміємо, що точні дані – це ще один крок на шляху до систематизації та врегулювання українського ринку інфлюенс-маркетингу», — коментує Оксана Стехіна, директорка з розвитку Dentsu Aegis Network Ukraine, керівник напрямку Partnership.

З повним звітом можна ознайомитися за посиланням.

Хто такі українські тіктокери — дослідження HypeAuditor і Dentsu Aegis Network Ukraine

1аккаунти TikTok, у яких більше 1000 підписників.

2 рівень залученості (ER) показує, який відсоток аудиторії реагує на пости. Розраховується, як сума лайків, коментарів і шерів постів, поділена на кількість переглядів і помножена на 100.


Читайте також:

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Постер_MEGOGO

MEGOGO стає провайдером розваг: стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO

Сьогодні, 28 вересня, стартувала масштабна рекламна кампанія MEGOGO. Для її підготовки знадобилось 7 місяців аналітичної та креативної роботи. В результаті ...

Оболонь и Kinograf перезапускают «Светлое»

ДАНО. Бренд «Оболонь»: пиво стабильного качества от производителя со 100% украинскими корнями; самое известное за рубежом из выпускаемых в Украине; ...

Nebo на культурній орбіті: технології non stop, зіткнення галактик і трішки ще про Київ

In Nebo ideas agency we don’t say «hey, there!», we say «Привіт, земляни!» and I think thats beautiful. Упевнені, ви здогадалися, ...

Надкушені сітілайти та рукатий рот: як McDonald’s і KFC зобразили «кусь»

Надкушені білборди ілюструють, як сильно людям іноді кортить Біг-Маку, а рукатий рот передає відчуття, яке виникає, коли людина вгризається в смажене курча

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

Чотири діджитал-тренди, якими варто скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021

Очільниця маркетингової компанії The Word Pro розповіла про діджитал-тренди в соцмережах, якими є сенс скористатися в маркетинговій стратегії 2020/2021.