• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Хто такі українські тіктокери — дослідження HypeAuditor і Dentsu Aegis Network Ukraine

18 Серпня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
HypeAuditor_Dentsu
Share on FacebookShare on Twitter

За ініціативи комунікаційної групи Dentsu Aegis Network Ukraine HypeAuditor підготував звіт, який демонструє, як виглядає ринок інфлюенсерів TikTok в Україні.

Аудиторія користувачів TikTok в Україні зростає. І поки в нашій країні ще недоступні функції прямої реклами в TikTok, бренди розвивають власні акаунти, використовують можливості хештег-челленджів і активно тестують інтеграції в блогерський контент.

Для підготовки звіту було проаналізовано 3,1 мільйони аккаунтів1 TikTok з усього світу і 16,2 тисячі – з України. Згідно з інформацією, наданою HypeAuditor, наша країна знаходиться на 25 місці у світі за кількістю лідерів думок в TikTok.

У більшості інфлюенсерів від 1 до 5 тисяч підписників і тільки 3,34% мають понад 100 тисяч фоловерів. Середній показник залученості2 в Україні знаходиться на рівні зі світовим (15,69% vs 15,86%), основна аудиторія — дівчата у віці від 13 до 24 років (51,23%).

В ТОП-10 TikTok інфлюенсерів за кількістю фоловерів увійшли: @yanadoga (6.2M), @ggarmash (3.4M), @kuzinatv (3.2M), @skomoroh (2.8M), @evtushenko_dima (2.7M), @lianayel (2.7M), @shulga_family (2.2M), @yango (2M), @nadyadorofeeva (1.9M), @daryltufekci (1.9M).

«Група Dentsu Aegis Network Ukraine розвиває напрямок партнерських проектів з 2019 року, тримаючи руку на пульсі українських і світових трендів інфлюенс-маркетингу. Оскільки тема TikTok однозначно в трендах рекламного ринку поточного року, ми звернулися до HypeAuditor з пропозицією проаналізувати, як виглядає ринок інфлюенсерів TikTok в Україні. Ми чітко розуміємо, що точні дані – це ще один крок на шляху до систематизації та врегулювання українського ринку інфлюенс-маркетингу», — коментує Оксана Стехіна, директорка з розвитку Dentsu Aegis Network Ukraine, керівник напрямку Partnership.

З повним звітом можна ознайомитися за посиланням.

Хто такі українські тіктокери — дослідження HypeAuditor і Dentsu Aegis Network Ukraine

1аккаунти TikTok, у яких більше 1000 підписників.

2 рівень залученості (ER) показує, який відсоток аудиторії реагує на пости. Розраховується, як сума лайків, коментарів і шерів постів, поділена на кількість переглядів і помножена на 100.


Читайте також:

Як змінилося користування мобільними застосунками за 5 років: дослідження Kantar CMeter.

Теги: DentsuTikTokринки та дослідженнясоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.