• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Хто, як і скільки заробляє в українському Instagram — дослідження HypeAuditor і dentsu Ukraine

21 Жовтня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
HypeAuditor_dentsu_Insta
Share on FacebookShare on Twitter

Instagram сьогодні є не тільки однією з провідних соціальних мереж, але і найважливішою платформою для influencer-маркетингу. Тож, за ініціативи комунікаційної групи dentsu Ukraine HypeAuditor підготував звіт зі свіжими інсайтами українського ринку лідерів думок в Instagram.

У вересні 2020 року Insta спільнота налічувала 13,5 млн українських активних користувачів, що становить 31,2% населення країни. Серед них для підготовки звіту було проаналізовано 74 577 акаунтів інфлюенсерів. За даними HypeAuditor, більшість українських лідерів думок (55,4%) мають від 5 до 20 тисяч підписників. Зазвичай це дівчата віком від 18 до 24 років (39,7%). І найбільш популярною категорією, у якій створюють контент, є Краса та Мода (38,1%).

Рівень залученості1 аудиторії в контент українських інфлюенсерів — нижчий, ніж загальносвітовий. Це означає, що фолловери залишають менше лайків і коментарів під публікаціями. Топ український акаунтів за кількістю підписників очолює Володимир Зеленський (9.52M), який лише за останній рік виріс на 822 тисячі підписників. За ним ідуть Лікар Комаровський (8.79M) та Регіна Тодоренко (8.53M).

В Україні інфлюенсер може почати непогано заробляти, коли його аудиторія сягне позначки щонайменше 100 тисяч. У середньому такі блогери можуть отримувати від $120 за один рекламний пост. Проте, аби отримувати більше грошей від брендів, недобросовісні інфлюенсери все частіше починають купувати лайки та коментарі. Таке шахрайство настільки поширене, що це впливає на маркетингові бюджети в усьому світі. 32,8% українських лідерів думок, так чи інакше, залучені в «сірі» методи збільшення аудиторії та активності свого акаунту: 15,8% мають аномальний ріст підписників, у 17% більше половини коментарів є «ненатуральними», а 4,7% беруть участь у спеціальних групах користувачів, які регулярно збільшують активність (залишають лайки та коментарі) на сторінках одне одного.

З повним звітом HypeAuditor можна ознайомитися за посиланням.

HypeAuditor і dentsu Ukraine

1 рівень залученості (ER) показує, який відсоток аудиторії реагує на пости. Розраховується, як сума лайків, коментарів і шерів постів, поділена на кількість переглядів і помножена на 100.


Також нагадуємо нещодавнє дослідження dentsu Ukraine і HypeAuditor про те, як виглядає ринок інфлюенсерів TikTok в Україні.

Теги: Dentsuinstagramінтернетринки та дослідженнясоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.