Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram зростає завдяки аудиторії 19-27 років, а джерелом росту аудиторії Facebook, переважно, є користувачі, віком 39+. Про це йдеться в дослідженні комунікаційної агенції plusone.

Після масового видалення фейкових акаунтів весною 2019-го року показники кількості українських користувачів соцмереж різко впали, та вже за кілька місяців повернулися до попередніх значень. А станом на початок 2020 року навіть зросли.

Стрімко зростає популярність Facebook Messenger: упродовж останніх чотирьох місяців його аудиторія збільшилася на 1,5 млн і тепер складає 8,7 млн користувачів. При цьому загальна аудиторія, яку можна охопити через рекламний кабінет Facebook, нині складає 19,5 млн користувачів.

У другій половині 2019 року Facebook в Україні ріс дещо швидшими темпами, ніж Instagram.

Україна залишається одним із лідерів за проникненням Instagram у порівнянні із сусідніми країнами та великими європейськими державами. Facebook в Україні має більший рівень проникнення, ніж у сусідній Молдові та Німеччині, але менший, ніж у Польщі й Туреччині.

Україна займає друге місце у світі за часткою жінок-користувачів Facebook і входить до топ-10 держав за часткою користувачок Instagram.

В українському Facebook жіноча аудиторія переважає чоловічу в усіх вікових категоріях.

Найбільше прихильників Facebook серед 33-річних. Втім, Instagram також не пасе задніх: він істотно випереджає Facebook і активно зростає у вікових групах до 27 років.

Instagram втрачає аудиторію до 19 років. Причиною такого падіння може бути активний відплив користувачів до інших сервісів, наприклад, до TikTok.

У Facebook з молодіжною аудиторію ситуація більш драматична. Протягом останніх 10 місяців соцмережа мала чіткий тренд на відтік аудиторії у віці до 33 років. Однак цей спад компенсовувавс приток користувачів у віці 39+.

Два різких падіння серед 18-ти та 25-річних, ймовірно, є наслідком масової деактивації фейкових акаунтів в обох соціальних мережах в травні 2019 року.

В усіх регіонах України, окрім Харківської області, Facebook популярніший за Instagram.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Рейтинг популярних сайтів за березень 2020 від Kantar

Згідно з даними Kantar CMeter, новинні ресурси та освітні портали для школярів суттєво збільшили свої охоплення у березні. Також українці шукали лікарські ...

Людяність та співчуття, або Якими бренди повинні стати у новій нормальності

У цей період глобальної тривоги та невизначеності відома британська рекламістка Кейт Смітер стверджує, що співпереживання та людяність сьогодні є життєво ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Комунікація в часи пандемії: як не справити враження опортуніста

З точки зору піару далеко не кожен підхід до комунікації у часи кризи буде правильним. А неправильний підхід може надовго підірвати репутацію бренда.