Facebook суттєво втрачає українську аудиторію у віці до 33 років – дослідження

Facebook та Instagram в Україні продовжують активно зростати. Instagram зростає завдяки аудиторії 19-27 років, а джерелом росту аудиторії Facebook, переважно, є користувачі, віком 39+. Про це йдеться в дослідженні комунікаційної агенції plusone.

Після масового видалення фейкових акаунтів весною 2019-го року показники кількості українських користувачів соцмереж різко впали, та вже за кілька місяців повернулися до попередніх значень. А станом на початок 2020 року навіть зросли.

Стрімко зростає популярність Facebook Messenger: упродовж останніх чотирьох місяців його аудиторія збільшилася на 1,5 млн і тепер складає 8,7 млн користувачів. При цьому загальна аудиторія, яку можна охопити через рекламний кабінет Facebook, нині складає 19,5 млн користувачів.

У другій половині 2019 року Facebook в Україні ріс дещо швидшими темпами, ніж Instagram.

Україна залишається одним із лідерів за проникненням Instagram у порівнянні із сусідніми країнами та великими європейськими державами. Facebook в Україні має більший рівень проникнення, ніж у сусідній Молдові та Німеччині, але менший, ніж у Польщі й Туреччині.

Україна займає друге місце у світі за часткою жінок-користувачів Facebook і входить до топ-10 держав за часткою користувачок Instagram.

В українському Facebook жіноча аудиторія переважає чоловічу в усіх вікових категоріях.

Найбільше прихильників Facebook серед 33-річних. Втім, Instagram також не пасе задніх: він істотно випереджає Facebook і активно зростає у вікових групах до 27 років.

Instagram втрачає аудиторію до 19 років. Причиною такого падіння може бути активний відплив користувачів до інших сервісів, наприклад, до TikTok.

У Facebook з молодіжною аудиторію ситуація більш драматична. Протягом останніх 10 місяців соцмережа мала чіткий тренд на відтік аудиторії у віці до 33 років. Однак цей спад компенсовувавс приток користувачів у віці 39+.

Два різких падіння серед 18-ти та 25-річних, ймовірно, є наслідком масової деактивації фейкових акаунтів в обох соціальних мережах в травні 2019 року.

В усіх регіонах України, окрім Харківської області, Facebook популярніший за Instagram.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та етнічні меншини, ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...

SHKALA 2021 програма

Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021 оголошує програму

Події 2020 року були настільки божевільними, що ми можемо витратити на їх вивчення і аналіз решту часу до кінця 2021 ...

Сюрреалізм та незвідане: Shutterstock називає креативні тренди 2021

Ключові слова з пошукових запитів дозволили Shutterstock визначити, які креативні тренди зараз набирають популярність і стануть визначальними в 2021 році.

#Читай_досягай

#Читай_досягай: Український інститут книги та МКІП запустили акцію з популяризації читання

Сьогодні, 20 січня, стартувала всеукраїнська акція від Українського інституту книги та Міністерства культури та інформаційної політики України за участі українських ...

Кейс PLEON Talan «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

Передчасно вимкнена реклама може зашкодити вашому бізнесу. Кейс «Краще б — у “Дія.Бізнес”»

PLEON Talan у комунікаційній кампанії для Мінцифри показало, як українці «люблять» державну рекламу та чому її не варто пропускати, навіть ...