20 тенденцій для Facebook та Instagram, які потрібно знати в 2021 році [Інфографіка]

Платформа для електронної комерції Oberlo ділиться своїми прогнозами щодо тенденцій у Facebook та Instagram, на які слід звернути увагу:

Тенденції

1. Facebook Live знову популярні (Використання Facebook Live збільшилось на 26,8% у ІІ кварталі 2020 р. у порівнянні з попереднім роком, і у 2021 році це зростання продовжиться).

2. Екосистема AR у Facebook (Більше 400 000 творців із 190 країн використали Facebook Spark AR Studio для публікації понад 1,2 млн AR-ефектів).

3. Зростання відеомаркетингу у Facebook (Загальний відсоток відеоконтенту Facebook у ІІІ кварталі 2020 року зріс на 2,6% порівняно з 2019 роком).

4. Приватні спільноти за інтересами гратимуть щодалі помітнішу роль (Популярність груп у мережі зростатиме в 2021 році. Вже зараз існує понад 10 млн груп, якими користуються понад 1,4 млн людей у всьому світі).

5. Новий тренд включатиме досвід онлайн-покупок (Усе більше споживачів у 2021 році будуть робити покупки у Facebook після запуску Facebook Shops і буму електронної комерції).

6. Рекламний формат у стрічці новин Facebook займатиме лідерські позиції (У ІІІ кварталі 2020 року стрічка новин отримала 58,2% відносних витрат на рекламу та мала 1,82% кліків, що перевищувало показники відеоконтенту та потокових відео).

7. Потенціал чат-ботів (40 млн підприємств використовують месенджер для спілкування зі споживачами, очікується, що це продовжиться у 2021 році).

8. Більша підтримка для малого бізнесу (Ми зможемо спостерігати більшу підтримку для малого  бізнесу від Facebook у 2021 році на додаток до видачі грантів на суму 100 млн доларів, яка розпочалась цього року).

9. Зростання користувацького контенту (Перегляди у Facebook цього року зросли більш ніж удвічі, з 223 млрд переглядів у січні 2020 року до 495 млрд у серпні 2020).

10. Використання хештегів для збільшення охоплень (Постійні зусилля, спрямовані на використання хештегів, призведуть до збільшення їх попиту в 2021 році).


Короткий зміст інфографіки в Instagram:

  1. Stories в Instagram залишаться впливовим компонентом маркетингу.
  2. Зросте використання Reels в Instagram (Reels, які стали загальнодоступними в серпні 2020, найближчим часом почнуть набирати популярність і можуть стати прямим конкурентом TikTok в 2021 році).
  3. Прямі ефіри (На піку пандемії використання Instagram Live зросло на 70% і буде продовжувати користуватись популярністю в 2021 році).
  4. Покупки в Instagram стають трендом (70% покупців використовують Instagram для пошуку продуктів, і 130 млн користувачів щомісяця натискають на пости про покупки, щоб дізнатися більше).
  5. Вкладка “Огляд” у Instagram (Більше половини всіх облікових записів використовують цю функцію принаймні один раз на місяць).
  6. TikTok, Twitter та Gif Content в Instagram (Контенту з інших соціальних мереж, таких як TikTok i Twitter, буде розміщуватись більше).
  7. Використання фірмових AR-фільтрів (Фільтрами в Instagram користуються 1 млрд людей з тих пір, коли вони стали широко розповсюдженими. Їхня популярність зростатиме і надалі).
  8. Карусельні публікації продовжуватимуть тенденцію в Instagram (Майже кожен п’ятий пост сьогодні опублікований у вигляді каруселі).
  9. Cоціальна функція мережі (Instagram оголосив про особливості збору коштів для користувачів на особисті цілі або зробити свій внесок на користь інших).
  10.  IGTV займає центральні позиції (Instagram дозволяє користувачам заробляти гроші з IGTV за допомогою реклами).

Джерело

Фото в заголовку: https://unsplash.com/


Читайте також: Чотири аудіотренди на 2021 рік: як звучатимуть бренди наступного року.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Довго й нещасливо»: страхова компанія переінакшила віршик про Хитуна-Бовтуна

Partners Life планує анімувати ряд класичних дитячих віршиків, починаючи з Хитуна-Бовтуна, і перетворити їх на історії про фінансово хиткі ситуації.

Коли людей попросили намалювати кетчуп, вони намалювали Heinz

Більшість людей намалювали характерну пляшку кетчупу Heinz, хоча жоден з учасників експерименту не знав, що його ініційовано цим брендом.

Шість креативних кампаній, які завдячують своїм успіхом фанатам

Своїм розголосом кожна така кампанія завдячує саме суперфанатам. Це – приклад того, як можна активізувати та винагородити за лояльність своїх прихильників.

Unilever декларує різноманіття і оголошує війну рекламним стереотипам

Компанія Unilever заявила, що боротиметься з рекламними стереотипами та працюватиме з більшим числом підприємств, якими керують жінки та предстаники етнічних ...

Світ заслуговує на свідків. Кампанія Leica від TBWA\ Paris

Leica, легендарний німецький виробник фотообладнання, історія якого сягає понад 150 років, відзначає відданість фотографів, які відображають світ, у новій міжнародній ...

SHKALA 2021 програма

Форум з комунікацій для соціальних та поведінкових змін SHKALA 2021 оголошує програму

Події 2020 року були настільки божевільними, що ми можемо витратити на їх вивчення і аналіз решту часу до кінця 2021 ...