Казковий дизайн для казкового молока
«Казкове Молоко» (від компанії «Молокія») займає ведучі позиції на вітчизняному ринку молочних продуктів. Воно завоювало увагу численних поціновувачів завдяки своїй якості та філософії бренду. Перед нами стояла задача редизайну лінійки «Казкове Молоко» в розрізі глобального редизайну всіх брендів «Молокії», в тому числі материнської компанії.

 
Оскільки бренд є доволі успішний, будь-які зміни необхідно було вносити після ретельного аналізу старого дизайну та уважного переосмислення. Продукт є масовим і продається у всіх супермаркетах по всій Україні. Новий вигляд продукції повинен бути й надалі знайомим всім лояльним споживачам та привернути увагу нової аудиторії. Дизайн має бути зрозумілим та подобатись якомога більшій кількості людей не залежно від віку, культурного рівня та естетичних уподобань.
 
 

Насамперед, обов’
язково було зберегти яскраво жовтий фон «Казкового Молока», який вже став важливим атрибутом бренду. Також важливим було витримати дитячий стиль та використати казкових персонажів, але ми вирішили зробити ілюстрації ще більш зворушливими та щирими. Щоб підкреслити українське походження набілу, були обрані лише герої народних казок та відтворений візуальний стиль українських художніх видань.
 
 
 
 
Звучання бренду є добре відомим, але як такого логотипу «Казкове Молоко» до редизайну не існувало: на кожному пакуванні використовувався інший шрифт для написання. В ході роботи ми розробили динамічний логотип, змінили візуальні акценти та створили нову структуру для технічної та рекламної інформації.


 
Поряд з оновленням лінійки «Казкове Молоко» ми також оновили логотип материнської компанії «Молокія». Він створювався незалежно і таким чином, щоб його можна легко застосувати в усіх уже існуючих продуктах виробника.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Передвісники весни: дев’ять велетенських арт-інсталяцій, що занурюють у природу

Білі круки, цифрові квіти та гриби зі стелі – пропонуємо вашій увазі кілька велетенських арт-інсталяцій, які дозволяють хоча б подумки зануритися у природу.

IKEA зображає домівки як крихітні (і екологічні) всесвіти

Наші домівки, навіть крихітні, стали офісами, школами, спортзалами, ресторанами та кінотеатрами і, як показує IKEA, перетворилися на справжні всесвіти.

Агенція NeoMam зобразила одним фото історичну еволюцію кожної кімнати в домі

Компанія American Home Shield сполучила фото 1821 та 2021 років і спробувала зазирнути в майбутнє, щоб показати історичну еволюцію кожної кімнати в домі.

Стилізовані під бекон шнурки підкоптили до випуску нових кросівок Nike

Ті, кому недостатньо, щоб їхнє взуття було схожим на бекон, мають шанс отримати шнурки, з якими воно ще й пахнутиме беконом.

Гостре питання про заокруглену лінію, або Що не так із логотипом Paramount+

Працюючи над логотипом Paramount+, креативники будували його у зворотному порядку: спочатку окресливши контур, а потім додавши світло і тінь.

Трендоманія: 1 квітня Юрко Гуцуляк проведе майстер-клас з візуальних трендів 2021

1 квітня Юрко Гуцуляк проведе майстер-клас з трендів. Він допоможе розібратися в трендах 2021 та навчитися створювати актуальні візуальні рішення.  ...