• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Юное рекламное дарование

5 Серпня, 2015
Час прочитання: 1 хв.
A A
Юное рекламное дарование
Share on FacebookShare on Twitter

12-летний житель штата Миннесота Майло Амундсен (Milo Amundsen) открыл рекламное агентство и стал продавать брендам размещение на собственном велосипеде с оплатой по количеству совершённых поездок. Как сообщаетамериканский телеканал Kare11 NBC, проект стал для молодого предпринимателя уже третьим по счёту бизнесом.

Шестиклассник из города Дулут Майло Амундсен основал компанию Ad Cycle (входит в состав холдинга Milo Enterprises). Назначив самого себя её генеральным директором, мальчик стал заключать контракты с местными и национальными брендами, предлагая им купить рекламу на его велосипеде.

В общей сложности ему удалось привлечь около 12 клиентов — от небольших компаний до крупного сервиса почтовой доставки UPS. Каждому из них Амундсен предложил модель работы с фиксированной оплатой в $10 за пять поездок «туда-обратно вокруг города».

Как сообщил бизнесмен в интервью каналу Kare11, пока другие дети думают о своих спортивных секциях, у него «другие приоритеты». По словам школьника, ему нравится портфолио его спонсоров, а также то, что, будучи во главе собственного бизнеса, «он обладает полным контролем».

С появлением первых клиентов 12-летний Майло нанял на работу свою 14-летнюю сестру Эбби в качестве бизнес-менеджера. Сестра помогает ему вести учёт подписавших контракты брендов.

Рекламное агенство Ad Cycle стало третьем бизнес-проектом жителя Миннесоты. Ранее он занимался перепродажей куриных яиц в собственной компании «Yolks & Jokes». Яйца школьник упаковывал в коробки с написанными на них шутками.

Ещё одним стартапом Амундсена был сервис продажи «газировки по подписке». За $30 в месяц мальчик развозил всем клиентам по банке холодной газировки каждый понедельник. По словам Майло, при создании этого проекта он вдохновился бизнес-моделью видеосервиса Netflix, позволяющего пользователям платить фиксированную цену за месячный доступ к цифровой библиотеке с фильмами.

 

На момент написания этой заметки у Ad Cycle не было официального сайта. Весь бизнес Майло Амундсен предпочитает вести, общаясь с клиентами напрямую. В Facebook есть сообщество Milo Enterprises с 695 подписчиками и 13 положительными отзывами.

Обновлено 5 августа, 11:20: По просьбе ЦП Майло Амундсен дал совет всем российским школьникам, которые думают об открытии собственного бизнеса. По словам молодого серийного предпринимателя, для успеха проекта нужно только одно — очень много и усердно работать. Также Амундсен рекомендовал «стремиться всегда реализовывать свои мечты».

Теги: новини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv
Відео

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

25 Серпня, 2023

Львів довгий час зображували містом історії, вікових традицій, броварів тощо. Але це також динамічне й еклектичне місто, його красиві молоді люди закохали нас у себе й надихнули зняти рекламу «Львівського»...

Читати даліDetails

« Додому»: зворушлива колаборація Укрзалізниці з мобільним застосунком Templify

Нова книга Деббі Міллман

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.