• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

21 Березня, 2025
Час прочитання: 1 хв.
A A
Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі
Share on FacebookShare on Twitter

Агентство OMG підтримує малий бізнес в Україні, запустивши ініціативу «ІнстаКачка», яка передбачає безкоштовну допомогу у покращенні соціальних мереж. Для відбору учасників була опублікована заявка, і отримано понад 60 заявок. Першим проектом стала ферма «Ясна» — агробізнес з унікальними крафтовими сирами. Дізнайтесь більше про цей кейс!

БРЕНД

«ЯСНА» — сімейна ферма-агросадиба із кізочками та страшенно харизматичним козлом Майбахом. Розташована вона в селі Ліщинка, що на Київщині. Має власне крафтове виробництво козячих сирів, які можна придбати на фермі чи доставкою.

Головний канал для замовлень та комунікації бренду з ЦА — соцмережі, бо сайту ферма поки що не має.

ЗАВДАННЯ

Ферма «Ясна» пропонує агротуризм та крафтові сири, проте виникли питання щодо ефективного просування в соцмережах: як правильно позиціонувати бренд, як комунікувати з аудиторією, які формати контенту використовувати, який дизайн обрати і, зрештою, як монетизувати діяльність. Відсутність чіткої SMM-стратегії ставала перешкодою для розвитку, тому було вирішено розробити стратегію для бренду.

ЩО РОБИЛИ

Агенція проаналізувала бренд, вивчивши, як ведуться соцмережі, який тон комунікації використовується, а також візуальний підхід та методи просування. Для більш детального знайомства зі співзасновницею ферми Даною та кращого розуміння атмосфери бренду, команда вирушила на ферму. Під час візиту було зібрано необхідний контент для подальшої роботи, отримано нові ідеї та матеріали для створення стратегії.

Всім процесом ділились у соцмережах OMG, щоб розігріти інтерес до ініціативи як в аудиторії, так і в інших маленьких бізнесів.

Агенція паралельно працювала над концепцією, тоном комунікації, рубриками, візуальним підходом та методами просування для «Ясна». Враховуючи обмежений час, який Дана може присвятити веденню соцмереж через інші бізнес-завдання, було розроблено ефективні, але не складні та часозатратні формати контенту. Після завершення розробки стратегії команда запросила Даню для презентації ідей, обговорення всіх питань та передачі готових матеріалів, включаючи повноцінну SMM-стратегію, оновлені фірмові елементи, перші віжуали та гайд для самостійної зйомки контенту.

РЕЗУЛЬТАТИ

Детально було розкрито весь процес і результат, а також показано саму ферму та її козу Майбаха у відео. Переглянути можна за посиланням

Дана була вражена обсягом роботи та якістю розроблених матеріалів. Вона із задоволенням прийняла готові матеріали і розпочала роботу над оновленням стратегій для соцмереж «Ясна». На сторінках уже можна побачити оновлений візуальний підхід та нову аватарку.

Теги: кейсисоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

Уявіть бренд води, який не просто продає продукт, а розповідає цілу історію. Ми в Underdog не просто уявляли, а візуалізували цю ідею в оновлений бренд. Так почалась трансформація AQUABOX —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

SMM, що працює: як MAUDAU перетворює підписників на гостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

GOLDEN DRUM АНОНСУВАВ СКЛАД ЖУРІ

18 Квітня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.