• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Там, де маркетинг зустрічається з культурою

28 Лютого, 2025
Час прочитання: 2 хв.
A A
Там, де маркетинг зустрічається з культурою
Share on FacebookShare on Twitter

Український маркетинг-форум 2025 відбудеться під гаслом «Сенсотворці: шукай своє»

29-30 квітня 2025 року відбудеться 18-й Український маркетинг-форум – ключова подія для всіх, хто формує майбутнє брендів та комунікацій. Цього року подія пройде під гаслом «Сенсотворці: шукай своє», відкриваючи дискусію про те, як бізнес може інтегрувати культурні коди та створювати сенси, що резонують із суспільством.

Сьогодні компанії, які не просто продають продукти, а формують цінності та впливають на світогляд, отримують більше довіри та лояльності споживачів. Український маркетинг-форум традиційно є лабораторією ідей і місцем зустрічі для підприємців, маркетологів, комунікаційників, а тепер і діячів культури. Разом вони досліджуватимуть, як культура стає інструментом просування брендів та України у світі.

Форум дасть змогу:

  • Зрозуміти сучасні культурні тренди та їхній вплив на бізнес.
  • Дослідити, як використовувати культуру для просування українських компаній на міжнародній арені.
  • Знайти нові точки контакту з аудиторією через культурні коди.
  • Виявити, як бренди можуть навчатися у митців.

Цього року на форумі виступатимуть не лише підприємці, маркетинг-директори та комунікаційні експерти, а й діячі культури та творці соціальних ініціатив. Серед цьогорічних спікерів громадська діячка, співзасновниця комунікаційної агенції Gres Todorchuk та громадської організації Ukraine WOW, екскоординаторка фандрейзингової платформи UNITED24  Ярослава Гресь, засновник Fedoriv Group Андрій Федорів, учасники творчого об’єднання МУР Олександр Хоменко, Микола Шмундир, Віктор Ткаченко та Олександр Заїка, актор і сценарист Євген Янович, український військовий,ветеран російсько-української війни, головний герой проєкту «Холостяк» на СТБ  Олександр «Терен» Будько, співзасновник, генеральний продюсер та сценарист студії «Мамахихотала» Іван Мелашенко, український продюсер, співзасновник Manifest Production, «Мамахихотала» Григорій Шевченко,  співзасновники агенції «Купол» Антон Азізбекян та Іванна Гавлюк, молодший лейтенант, начальник служби зв’язків із громадськістю 13-ї бригади НГУ «Хартія», партнер та співзасновник Newsfront Communications Agency Володимир Дегтярьов, директорка з маркетингу медіакомпанії Starlight Media Олена Мартинова та багато інших.

«Культурна рефлексія – це джерело маркетингових інсайтів та розуміння сучасності. Ми хочемо обговорити, як маркетологам черпати натхнення з культурних тенденцій, щоб їхні бренди залишалися актуальними та корисними для суспільства», – зазначає Ірина Бондаренко, продюсерка Українського маркетинг-форуму.

Форум охопить:

  • Практичні кейси та інсайти від компаній, що інтегрують культуру у свої маркетингові стратегії.
  • Воркшопи з митцями та маркетологами для пошуку нестандартних рішень.
  • Панельні дискусії з лідерами думок про майбутнє комунікацій та роль брендів у формуванні суспільних цінностей.

«Маркетинг стає дійсно потужним, коли він транслює культурні сенси. Сьогодні ми маємо не просто спостерігати за культурою, а глибоко занурюватись у неї, відчувати її пульс», – коментує Сергій Костя, продюсер події, регіональний маркетинг-директор у країнах Східної Європи та Азії.

Що дізнаються учасники?

  • Як зростають і розвиваються бренди у 2025 році.
  • Як будувати маркетингові комунікації, що є чутливими до контексту та бізнес-ефективними.
  • Як створювати креатив, наповнений сенсами.
  • Як брендам спілкуватися з поколінням TikTok та Reels.
  • Як штучний інтелект змінює маркетинг та рекламу: досвід українських компаній.

Під час події прозвучать кейси таких компаній, як «Аврора», ПУМБ, megogo, Bolt, «Етнодім», МХП, Bunge, Master Zoo, ​​MRIYDIY та інших.

«18 років – це вік першої справжньої дорослості, коли все, що ми накопичували з дитинства, виливається в те, ким ми стали, які цінності поділяємо, як сприймаємо цей світ. Так само і наш форум уже дорослий, з багаторічним досвідом і мудрістю, здатний давати найкраще, чим ми можемо поділитися. А головне – здатний надихати. Як і маркетинг у нашій країні, він виріс, розвивається і сьогодні випромінює силу і впевненість, що будується на роках яскравих змін», – зазначає Наталя Бухалова, продюсерка Українського маркетинг-форуму.

Форум у цифрах:

  • 70+ спікерів – ключові гравці ринку та найкращі маркетингові експерти.
  • 1000+ учасників – топменеджери та власники українських і міжнародних компаній.
  • 500+ глядачів онлайн-трансляції.

Український маркетинг-форум 2025 — це місце, де маркетинг зустрічається з культурою, а бренди знаходять свої сенси. #Сенсотворці2025. Приєднуйтесь: https://bit.ly/4hXHJ20

Ключові партнери заходу: OMD Optimum Media Ukraine, лідер у сфері рекламно-комунікаційної індустрії в Україні та світі (титульний партнер), дата-аналітична платформа Nexinsight (генеральний партнер) та маркетингова агенція повного циклу Promodo (генеральний партнер).

Український маркетинг-форум — головне щорічне місце зустрічі спільноти професіоналів, які пропонують нові ідеї, розробляють стратегії та продукти і формують клієнтський досвід. На цій платформі ринок обговорює порядок денний на завтра та аналізує засвоєні уроки. Ми дивимося на маркетинг з позиції першої особи та об’єднуємо найкращих. Організатор Українського маркетинг-форуму — компанія IdeasFirst.

Теги: бізнес та інноваціїкреативні індустрії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

В Україні розпочато оцінювання робіт наймасштабніших рекламних змагань креативності — Ukrainian Creative Awards 2025. Двадцяти командам міжнародних та національних експертів належить оцінити 1755 робіт у 4-х рекламних фестивалях України. Імена...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

9 Квітня, 2025
Люди

Дослідження ставок промоперсоналу 2025: значні зміни за чотири роки

16 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.