Uklon презентував нову інформаційну кампанію, спрямовану на українців, які прагнуть професійного розвитку та відкриті до нових можливостей. В ній бренд розповідає про драйв команди, показуючи атмосферу всередині компанії та привертає увагу людей, що сягнули «стелі» на професійному шляху.
Згідно з дослідженням Gradus, українці щодня стикаються з високим рівнем стресу, адже війна принесла нові емоційні виклики. Хоча страх вже не домінує, він поступився місцем втомі, напруженості, роздратуванню і навіть розчаруванню. Та все ж поряд з цими емоціями присутня надія, що свідчить про стійкість і здатність українців продовжувати жити навіть у складні часи. Активна залученість людей до співпраці з українськими компаніями, що в свою чергу тримають економіку, дозволяє підтримувати сили оборони, волонтерські та гуманітарні ініціативи. Саме це є ще однією з точок стійкості українців в тилу.
Дані цього опитування надихнули Uklon на створення нової інформаційної кампанії, яка показує важливість професійного розвитку і реалізації, закликає не боятись шукати свій драйв та відкриває бренд зсередини. Головний відеоролик показує внутрішню атмосферу в компанії та розповідає про людей в команді. Тих, хто любить, коли несеться та про тих, хто завжди прагне більшого. Компанія прагне знайти своїх людей – в кого теж є драйв всередині та задати вектор для їхнього кроку вперед.
Відео: https://www.youtube.com/watch?v=mxavzuty0Co
«Ми знайшли ключ, що лежить в основі культури Uklon – це драйв. Він об’єднує нас, постійно рухає вперед — створювати ціннісні продукти та сервіс. Підтримувати наших захисників. Працювати в Україні в ці непрості часи та задавати темп індустрії. Близько 90% новачків кажуть, що Uklon справив або перевершив їхні очікування як роботодавець. У нашому новому ролику ми прагнули передати драйв назовні, адже лише ставши частиною команди, можна його відчути.» — Тетяна Попова, Chief Human Resources Officer, Uklon
Разом із відео, Uklon презентував віжуали, демонструючи, як через страх змін ми не помічаємо, якими тісними стають звичні стіни. Розмістивши великих людей в замалих офісах, бренд хоче надихнути амбітних спеціалістів виходити за рамки та оцінювати свої можливості.




«Uklon — це компанія можливостей, де ідеї стають реальністю. Нас драйвлять інновації, амбітні виклики та командна робота. Ми шукаємо однодумців, які поділяють наші цінності та внутрішній драйв, і нашою новою кампанією, хочемо надихнути їх стати частиною нашої команди.» — Юлія Горощак, Head of Employer Brand
В ході спільної розробки разом з креативною агенцією Bickerstaff.834, Uklon прагне надати можливості всім, чия швидкість зростання трішки швидша, ніж їх поточне місце роботи.