• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Європейські комунікаційні агентства демонструють стійкість в умовах зростаючих викликів

27 Січня, 2025
Час прочитання: 1 хв.
A A
Європейські комунікаційні агентства демонструють стійкість в умовах зростаючих викликів
Share on FacebookShare on Twitter

Європейська Асоціація Комунікаційних Агенцій (EACA) у партнерстві з Всеукраїнською рекламною коаліцією та іншими національними індустріальними асоціаціями провела опитування серед країн Європи про настрої співробітників у рекламно-комунікаційній індустрії, яке показало, що європейські комунікаційні агенції успішно долають виклики, зберігаючи стійкість і оптимізм.

Результати опитування, яке охопило майже 4 000 фахівців з 25 країн Європи, показують, що сектор пишається своїми досягненнями та активно підтримує своїх співробітників.

Опитування підкреслює міцні засади галузі: 70% респондентів зазначили, що пишаються або дуже пишаються роботою у сфері комунікацій, причому серед новачків цей показник ще вищий – 85%. Також домінує оптимізм щодо майбутнього: 67% впевнені у перспективах своїх агенцій, а 54% мають позитивний погляд на галузь у цілому. 

Хоча психічне здоров’я та навантаження залишаються серйозними проблемами (48% відчувають перевантаженість роботою), агенції вже докладають зусиль для створення підтримуючого середовища. Втішно, що 83% респондентів відзначають, що їхні керівники прислухаються до їхніх потреб поза роботою, і схожий відсоток зазначає, що можуть відкрито обговорювати питання психічного здоров’я та стресу. 

Крім того, агенції сприяють відчуттю спільноти та інклюзивності. 87% респондентів відчувають зв’язок зі своїми робочими місцями та колегами, а 86% зазначають, що відчувають себе включеними до робочого середовища. Психологічна безпека також на високому рівні: 78% працівників впевнені, що можуть відкрито ділитися своїми помилками та вчитися на них, а 71% зазначають, що їхні команди заохочують різноманітність думок і конструктивні дискусії.

Утримання найкращих талантів залишається викликом, адже 45% респондентів розглядають можливість залишити роботу в агенціях протягом наступних п’яти років, головним чином через навантаження. Водночас опитування показало, що 69% відчувають себе цінними у своїй агенції та серед колег, а 61% повідомляють про високий рівень задоволення та мотивації у своїй роботі, що свідчить про потенціал для зміни цих тенденцій через подальші інвестиції у добробут і розвиток працівників. 

Респонденти твердо вірять у здатність індустрії вести за собою у вирішенні важливих суспільних питань. 90% погоджуються, що агенції можуть впливати на споживчу поведінку у напрямку сталого розвитку, тоді як 82% закликають свої агенції та національні асоціації активно просувати інклюзивні практики на робочих місцях. Це відображає чіткий запит на змістовні дії та лідерство.

«Безперечно, агенції стикаються з дедалі більшим тиском, оскільки креативна економіка намагається впоратися з впливом штучного інтелекту, подальшою фрагментацією медіа, короткостроковими маркетинговими брифами та стресом, який викликає участь у тендерах. Однак цей звіт показує, що працівники знову відповідають на ці виклики з оптимізмом і стійкістю, що свідчить про їхній неймовірний талант і налаштованість, – зазначає Charley Stoney, CEO, EACA. – Коли психічне здоров’я нашої молодої робочої сили викликає найбільше занепокоєння, заспокоює те, що більшість почуваються комфортно, обговорюючи це відкрито з колегами. Результати показують, що агенції завжди залишатимуться місцем, де люди можуть бути собою, і де панує унікальна культура».

Повні результати дослідження та детальні рекомендації доступні на сайті EACA.

Ці дані визначатимуть порядок денний зустрічей членів EACA у найближчі місяці, забезпечуючи ефективне спрямування ресурсів на вирішення ключових викликів та забезпечення майбутнього індустрії.

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

29 та 30 травня в Києві відбудуться заходи Ukrainian Creative Stories 2025. Два дні глибокого занурення в рекламний креатив, брендинг, дизайн і технології, сучасні тенденції і виклики рекламної індустрії. Власним...

Читати даліDetails

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

15 Квітня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.