Креативи та віжуали ― це важливо для просування, але для вирішення складних маркетингових завдань потрібна якісна поглиблена аналітика та коректура реклами. Яскравий приклад ― кейс співпраці дочірньої агенції OMG agency GROWTHY DIGITAL з VARUS.UA
КЛІЄНТ
VARUS ― українська мережа супермаркетів, що налічує понад 100 магазинів у Дніпропетровській, Київській, Запорізькій, Одеській та інших областях України, а також сервіс усвідомлених покупок VARUS.UA.
МЕТА
Ключовим завданням OMG agency був вихід в позитивний ROMI. На початку співпраці ROMI був ― 68,02 %; а очікуваним результатом мало стати збільшення кількості продажів та зменшення ціни продажів. Також агентству довелось працювати з доволі обмеженим бюджетом ― бл. 15 $/день.
РЕАЛІЗАЦІЯ
Агенцією було проведено тестування аудиторії та меседжів для неї, в результаті чого було налаштовано ефективний динамічний ретаргетинг. Але головний акцент було зроблено на оптимізації вартості залучення холодної аудиторії. Було реалізовано спеціальний офер ― «Містері Офер», в якому за кожну пʼяту покупку користувачам пропонувався подарунок. Креативи були направлені на нових клієнтів, що зацікавлені в покупках онлайн.
РЕЗУЛЬТАТ
За 2 місяці з ROMI ― 68,02 %, OMG agency змогли вийти до показника ROMI 79,14 %, що в умовах обмеженого бюджету є дуже хорошим результатом, який є прикладом для інших малих і середніх бізнесів. Зараз рух йде до ROMI більше 100 %. Так, тут немає експериментального візуалу чи новітніх креативних концепцій. Але малому бізнесу не потрібно зайвий раз вигадувати велосипед. Один із ключів до успіху ― детально проаналізовані дані та ефективна реклама.