• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Аналітика для великого бізнесу: як GROWTHY DIGITAL збільшили ROMI для VARUS.UA

14 Серпня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
Аналітика для великого бізнесу: як GROWTHY DIGITAL збільшили ROMI для VARUS.UA
Share on FacebookShare on Twitter

Креативи та віжуали ― це важливо для просування, але для вирішення складних маркетингових завдань потрібна якісна поглиблена аналітика та коректура реклами. Яскравий приклад ― кейс співпраці дочірньої агенції OMG agency GROWTHY DIGITAL з VARUS.UA

КЛІЄНТ

VARUS ― українська мережа супермаркетів, що налічує понад 100 магазинів у Дніпропетровській, Київській, Запорізькій, Одеській та інших областях України, а також сервіс усвідомлених покупок VARUS.UA.

МЕТА

Ключовим завданням OMG agency був вихід в позитивний ROMI. На початку співпраці ROMI був ― 68,02 %; а очікуваним результатом мало стати збільшення кількості продажів та зменшення ціни продажів. Також агентству довелось працювати з доволі обмеженим бюджетом ― бл. 15 $/день.

РЕАЛІЗАЦІЯ

Агенцією було проведено тестування аудиторії та меседжів для неї, в результаті чого було налаштовано ефективний динамічний ретаргетинг. Але головний акцент було зроблено на оптимізації вартості залучення холодної аудиторії. Було реалізовано спеціальний офер ― «Містері Офер», в якому за кожну пʼяту покупку користувачам пропонувався подарунок. Креативи були направлені на нових клієнтів, що зацікавлені в покупках онлайн.

РЕЗУЛЬТАТ

За 2 місяці з ROMI ― 68,02 %, OMG agency змогли вийти до показника ROMI 79,14 %, що в умовах обмеженого бюджету є дуже хорошим результатом, який є прикладом для інших малих і середніх бізнесів. Зараз рух йде до ROMI більше 100 %. Так, тут немає експериментального візуалу чи новітніх креативних концепцій. Але малому бізнесу не потрібно зайвий раз вигадувати велосипед. Один із ключів до успіху ― детально проаналізовані дані та ефективна реклама.

Теги: кейси

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

У час, коли бізнес стикається з безпрецедентними викликами, а єдність стає вирішальним фактором стабільності, компанія УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО зробила стратегічний крок — оновила систему корпоративних цінностей і впровадила внутрішні стандарти компетенцій. Адже...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.