• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Дванадцятий випуск Customer Experience: проєкт MAMI та КНЕУ

25 Липня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
Дванадцятий випуск Customer Experience: проєкт MAMI та КНЕУ
Share on FacebookShare on Twitter

Сучасне мистецтво маркетингу – це унікальний мікс прагматичної економіки, креативної стратегії, менеджерських навичок та, власне,  яскравої особистості, яка все це складає та втілює у практику. Саме тому Міжнародна Асоціація Маркетингових Ініціатив (МАМІ) разом з Київським національним економічним університетом ім. Вадима Гетьмана (КНЕУ) приділяють особливу увагу майбутнім маркетологам, які будуватимуть ринок України.

«Сьогодні бізнес як ніколи відчуває кадровий голод. Ми потребуємо сильних фахівців – тих, що не лише мають міцну базу, але й можуть адаптуватися до умов, які змінюються з великою швидкістю. Від них залежить розвиток нашої економіки та бізнесу і, як наслідок, – наша перемога і процес відбудови. – наголошує Наталія Морозова, голова правління МАМІ. – Зараз, з 12-м випуском  програми Customer Experience, з’являється все більше впевненості у тому, що цю потребу в Україні закриють наші випускники. Вони мають те, що нам потрібно – сильні навички комунікації та стратегічного планування, а найголовніше — свіжий погляд та віру у зміни».

Проєкт започатковано у 2013, і з того часу він постійно вдосконалюється, адже динамічний бізнес диктує свої правила. Цього року, з лютого по травень, у програмі взяли участь 336 студенти. Їм було запропоновано насичену програму: 14 тем, 17 експертів, 14 лекцій та 7 практичних зайнять, загалом 47 годин.

До традиційних сесій з маркетингових комунікацій додались презентації з Sustainability Communications / Комунікація сталості, Лідерства, Сервісорієнтації.

Щира дяка майстрам, які знайшли час та поділилися своїми практичними знаннями. Це експерти з унікальним досвідом, що саме зараз створюють та утримують ринок. Їхній вклад надзвичайно цінний, адже їхні навички кризового менеджменту пройшли неодноразову перевірку реальністю.

Викладачами були керівники відомих агенцій маркетингових сервісів: Світлана Степаненко (BetterSvit), Олександр Микитенко та Михайло Яблочков (MEX a member of Havas), Юлія Судакова і Катерина Чайковська (All Motion Group), Наталія Боярчук і Дарина Канцедал, (Adsapience), Анна Лобанова (Prospects Ukraine), Каріна Корчага (Seven Group), Олександр Ратманський (TEAM247), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge), Сергій Лукашенко, Юлія Корняга та Олександра Логвиненко, Євген Лобанов, Олександра Кієвцева. Крім роботи в агенціях та лекцій у КНЕУ, усі експерти беруть активну участь у волонтерських програмах. Сергій Лукашенко з лютого 2022 року служить у лавах ЗСУ, тож його лекція «Нестандартні комунікації» працювала у форматі відеозапису.

Після насиченої лекційної програми студенти розробляли та здавали свої проєкти на практичних заняттях. 243 учасники отримали сертифікати. Але найважливіша нагорода – це унікальні знання, знайомство с лідерами ринку маркетингових комунікацій, перспектива зайняти своє місце у рекламному бізнесі.

«Окрім фундаментальних знань з маркетингу, я багато чого дізналася про різні напрями, такі як event, consumer маркетинг, сервісоорієнтованість компаній та інші, – говорить Поцілуєнко Вероніка, студентка 2 курсу КНЕУ. – Було цікаво досліджувати й дізнаватися про компанії в процесі виконання практичних завдань. Тепер слідкую за агенціями, які проводили лекції, у соцмережех. Завдяки програмі відвідала Ukrainian Creative Stories, де отримала багато цікавої й корисної інформації. На мою думку, курс був дуже практичний. З точки зору менеджменту, це був мій перший досвід роботи в команді з 13 людей, і були певні складнощі на початку, в плані організації й делегування роботи. Але це був корисний досвід. Дякую». Вероніка – одна з кращих випускниць курсу, яка отримала найбільшу кількість балів (100). Запам’ятайте це ім’я, можливо, наступними роками ми ще почуємо про нову зірку маркетингу.

Олександр Дима, заступник декана факультету маркетингу в КНЕУ, ділиться враженнями про партнерство з МАМІ: «Хочеться подякувати команді МАМІ за можливості, що кожного року створюються для наших студенів: практичний досвід, знайомство з індустрією, кар’єрні перспективи. Окремо варто відзначити відданість та стабільність команди МАМІ у реалізації проекту, адже склад викладачів залишається стабільним з року в рік, що на сьогодні дуже велика рідкість. Ніколи ще не казав, але завжди пам’ятаю про титанічну роботу адміністратора освітнього проекту – Тетяну Мехед. Тетяна завжди знаходить потрібні аргументи як для викладачів проекту, коли потрібно сформувати зручний для студентів розклад, чи розробити цікаве завдання, так і для студентів, мотивуючи їх до навчання!  Усі ці зусилля важко оцінити, адже події в нашій країні впливають на працездатність, але треба рухатися далі, треба готувати молодих спеціалістів і треба вірити у перспективи індустрії та України!»

Теги: креативна освітакреативні індустріїосвіта

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Громадська організація Design for Ukraine оголосила про запуск першого в Україні масштабного дослідження, присвяченого професійній етиці у сфері дизайну. Через онлайн-опитування команда хоче з’ясувати, як українські дизайнери та дизайнерки сприймають...

Читати даліDetails

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.