• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

B2B-комунікації в соцмережах: рішення для Укртелеком від PLEON Talan

11 Червня, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
B2B-комунікації в соцмережах: рішення для Укртелеком від PLEON Talan
Share on FacebookShare on Twitter

Телекомунікаційні послуги відіграють важливу роль у сучасному світі, забезпечуючи зв’язок та обмін інформацією між людьми, організаціями та пристроями. В Україні цей ринок є одним із найбільш конкурентних, що створює як можливості, так і виклики для компаній галузі. До ключових завдань телекомоператорів належить ефективна комунікація із цільовою аудиторією, особливо у сфері B2B.

Саме задля цієї комунікації до нашого піар-агентства PLEON Talan звернувся Укртелеком — один із найбільших операторів телекомунікаційних послуг в Україні. Перед компанією постало завдання ефективного просування B2B-послуг у соціальних мережах для цільової аудиторії бізнес-клієнтів.

Проблема, з якою Укртелеком стикнувся в соціальних мережах, була типовою для багатьох B2B-брендів: як привернути увагу бізнес-аудиторії, що часто є більш стриманою та менш схильною до взаємодії в соцмережах. Крім того, оператор потребував цікавого й корисного контенту, який відповідав би запитам та інтересам цільової аудиторії.

Рішення

Спочатку ми використали стиль, який уже був у компанії, та продовжили вести соцмережі. В процесі співпраці аналізували сторінки й тенденції в сегменті B2B, вивчали цільову аудиторію та згодом запропонували комплексне рішення для соціальних мереж. Зрештою ми:

Оновили візуальний стиль. Зберегли основні елементи фірмового стилю, але адаптували їх, щоб зробити привабливішими в диджитал-середовищі. Це дало змогу створити свіжий і сучасний образ компанії.

Переглянули tone of voice. Раніше комунікація була більш офіційною. Ми вивчили цільову аудиторію та спростили тон до дружнього, але стриманого стилю спілкування, який краще відповідає бізнес-клієнтами.

Впровадили рубрикатор контенту. Щоб розбавити суто продуктові дописи, ми додали розважальні рубрики, що допомогло зробити контент більш різноманітним і цікавим для підписників.

Запустили канал в Instagram. Окрім Facebook, ми вирішили охопити цільову аудиторію в Instagram, адже бізнес — це не абстрактні компанії, а реальні люди, які також проводять час у різних соцмережах.

Запровадили промокампанії, щоб залучити нових підписників і підвищити обізнаність про бренд.

Результати

Наша плідна співпраця з Укртелеком-бізнес у сфері SMM триває вже два роки, і за цей час ми досягли вагомих результатів:

забезпечили стабільний приріст підписників на 1–3 % щомісяця;

гарантували охоплення понад 150 тис. унікальних користувачів щомісяця без збільшення рекламного бюджету;

у квітні 2024 року завдяки оптимізації реклами збільшили ER reach у 8 разів;

створили рубрику «Кейси», яка демонструє втричі більше залучення, ніж інші.

Теги: креатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.