Клієнт: фармацевтична компанія «Фармак» — сучасний український виробник лікарських засобів європейського рівня. Лідер фармацевтичного ринку України та один із найбільших експортерів лікарських засобів.
Завдання:
- зробити доволі вузьку і складну нішу фармакології цікавою та актуальною для більш широкої аудиторії;
- створити ком’юніті, в якому буде цікаво як професіоналам, дотичним до ніші, так і звичайним людям, котрі турбуються про здоров’я;
- збільшити впізнаваність «Фармак» як бренду.
План дій:
задля досягнення поставленої задачі була розроблена комплексна стратегія позиціонування, починаючи з аналізу ніші, ЦА та конкурентів, що лягли в основу розробки рубрикатора та оновлення візуального стилю.
Етап 1. Розробка контентної стратегії
Як поєднати в одне ком’юніті практикуючих спеціалістів ніші (лікарів, фармацевтів) та пересічну аудиторію, яка цікавиться здоров’ям або ще навіть не знає, що їм це буде цікаво та корисно?
Для цього ми обрали стратегію комунікації, засновану на образі сучасного та харизматичного спеціаліста — легку, просту та чесну комунікацію, що поєднує шанобливий, але водночас неформальний стиль.
Після чого розробили чіткий рубрикатор, розподіливши його за типами контенту наступним чином:
Саме велика частка розважально-пізнавального контенту допомогла залучити нову аудиторію та підтримати ідею того, що фармація та медицина — не нудно, а цікаво. Сюди увійшли пізнавальні дописи про людський організм, розвінчання міфів та різні жарти на життєві ситуації.
Корисний контент — це різноманітні поради та пам’ятки, а також знайомство з асортиментом продукції компанії.
Іміджевий — дописи, що ілюструють саме виробництво та суспільну діяльність, новини компанії.
Особливу увагу ми приділили формату відео для reels. Адже це окремий канал, який наразі Instagram активно просуває навіть органічно. Частину рубрик було створено спеціально саме під просування через reels. Адже раніше цей формат майже не використовувався брендом.
Підтримкою нашої комунікації став і канал stories. Різноманітні тести та опитування допомагають закріплювати знання і формувати більш тісний зв’язок з нашої аудиторією.
Визначившись зі стратегією комунікації та рубрикатором, перед нам постали наступні завдання — підтримати розроблену стратегією візуальним оформленням.
Етап 2. Розробка візуальної концепції сторінки «Фармак»
Контентне наповнення сторінки має працювати у парі з віжуалом, тож наше завдання зробити оформлення сучасним, але водночас легким і читабельним. Також ми мали на меті передати інноваційність виробництва «Фармак» за допомогою інструментів дизайну.
Саме тому було обрано стиль диджитал та ШІ, який ми передали через використання відповідних елементів: напівпрозорих текстур, синьо-блакитної кольорової гами тощо.
Таким чином у аудиторії створюється відчуття чогось надсучасного і формується асоціація, що це саме «Фармак» .
Візуальна концепція одразу надає нове дихання сторінці.
Чого ми досягли
На даний момент період ведення сторінки «Фармак» за новою концепцією та змінами візуального стилю — 7 місяців ( липень 2023 — січень 2024).
Результати, які ми отримали за цей час:
Також ми отримали гарний ріст коефіцієнта залученості аудиторії:
Аудиторія гарно взаємодіє з контентом, багато матеріалів ширяться вірально, а також зберігаються підписниками. Про корисність та актуальність контенту свідчать і коментарі, а іноді і справжні дискусії під дописами:
Деякі відео у рилз відмінно залетіли серед користувачів і продовжують набирати перегляди органічно й досі:
Отже, результати за показниками та відгуками аудиторії говорять самі за себе. Активність у коментарях, збереження та поширення контенту — все це дає нам змогу зрозуміти, що ком’юніті вже існує і тільки набирає оберти.
Всього за пів року команда OMG agency спільно з командою клієнта змогли повністю змінити формат ведення, побудувати діалог з аудиторією, залучити нових зацікавлених користувачів, а також довести, що медицина і фармація — це не нудно, а пізнавально, корисно і сучасно.